Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محسن یوسفی در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره شرایط به وجود آمده برای تیم استقلال و نتایجی که این تیم در نیم فصل اول به دست آورد صحبت‌هایی را مطرح کرد.

از اوضاع استقلال خبر دارید؟

بله! متاسفانه شرایط بدی شده و اتفاقاتی که نباید می افتاد برای استقلال رخ داد. تیم در شرایط خیلی خوبی در حال پیشرفت بود و روز به روز با ایجاد هماهنگی و دستیابی به تمرکز تیمی بیشتر مسیرش را طی می کرد که این اتفاق بی موقع مانند یک دست انداز سرعت تیم استقلال را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته من مطمئن هستم که با پشت سر گذاشتن این وضعیت استقلال دوباره به روزهای خوبش برمی‌گردد.

چرا چنین اتفاقی برای یک تیم حرفه‌ای رخ می‌دهد؟

به هر حال شرایط اجتماعی ما به گونه ای است که افراد بدون اینکه بدانند گاهی مبتلا به این بیماری می‌شوند. اینگونه نیست که فوتبالیست حرفه‌ای از وجود چنین ویروسی در امان باشد. در ماه ها و روزهای گذشته اسامی مختلفی را شنیدیم که به این بیماری مبتلا شدند که خوشبختانه خیلی از آن ها بدون دردسر کرونا را پشت سر گذاشتند. حالا هم احتمالاً یک یا دو نفر از اعضای تیم این بیماری را از طریقی گرفته و بدون آنکه بداند در تمرینات و اردوی تیم به سایرین منتقل کرده است. فکر می کنم با یک استراحت و قرنطینه یک هفته ای همه چیز به سر جای اولش برگردد.

بازیهای های عقب افتاده و از بین رفتن فرصت تعطیلات نیم فصل چه لطمه‌ای به استقلال می زند؟

به هرحال کادر فنی قطعاً پیش‌بینی چنین روزهایی را کرده است. همانطور که مسئولان سازمان لیگ با در نظر گرفتن آلودگی هوا یا به خاطر برف و باران روزهایی را در تقویم شان پیش‌بینی می‌کنند که شاید مسابقات به تعویق بیفتد حتماً کادرفنی استقلال هم برای چنین روزهایی فکر کرده و با یک برنامه ریزی فشرده این مشکلات برطرف می شود.

استقلال می تواند دوباره به همان تیم خوب بازی با نفت مسجدسلیمان تبدیل شود؟

صد در صد این اتفاق می‌افتد. هیچ مشکلی به وجود نیامده و فقط تعدادی از اعضای تیم چند روز بیمار شدند. حتم دارم استقلال با قدرت در جام حذفی و ادامه رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند.

نظر شما درباره نیم فصل دوم چیست؟

به نظرم استقلال با جذب یکی دو بازیکن در خط میانی و حمله شرایطش از این هم بهتر می شود. همانطور که سرمربی تیم در نشست خبری آخرش اعلام کرد قصد دارد دو بازیکن خارجی بگیرد که حتماً می‌توانند در ادامه راه ضمن تقویت خط میانی استقلال به بالا بردن توان هجومی تیم هم کمک کنند. به هر حال شرایط در دور برگشت همواره برای همه تیم‌ها سخت می‌شود و این وضعیت برای تیم استقلال که در صدر جدول است دشوارتر خواهد بود. چون همه می‌خواهند استقلال را پایین بکشند و یا از این تیم امتیاز بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن یوسفی استقلال استقلال محسن یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • این دارو‌ها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم