Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@05:44:17 GMT

انتقاد شدید و زیرپوستی گل محمدی از صدری

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۷۵۲

یحیی گل محمدی علیه مجید صدری موضع گیری کرد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری امروز خود در مورد مسائل مختلف اظهارنظر کرد.

به گزارش طرفداری، سرمربی پرسپولیس امروز در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد و اگرچه در مورد خبر استعفایش هیچ گونه اظهارنظری نداشت اما سعی کرد مشکلاتش را به نوعی به گوش پرسپولیسی ها برساند.

گل محمدی در بخشی از صحبت هایش با اشاره به مشکلات مالی و همین طور پشتیبانی به مدیریت باشگاه انتقاد کرد تا مشخص شود او دل خوشی از مدیریت قبلی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که او صراحتا تاکید می کند طی 8 ماه گذشته مشکلات زیادی داشته است.

یحیی در نشست خبری امروز خود در مورد مشکلاتش گفت:

بحث ما مالی نیست، بحث ما بی تفاوتی و بی خیالی و بی توجهی است که در این 7-8 ماه اخیر وجود داشته است. مشکل ما این است و دنبال حداقل‌ها هستیم. سه ماه است که زمین تمرین می‌خواهیم و نگفتیم استادیوم برنابئو می‌خواهیم. زمین تمرین می‌خواهیم تا تمرین کنیم و این را برای خود پرسپولیس خواستیم. توقع زیادی از مسئولین نداریم، بالاخره پرداختی‌ها به موقع نیست اما دیر یا زود حداقل بدهند. در شش ماه اخیر 20 درصد پرداختی داشته‌اند. بعضی ها می‌گویند آدم پولکی هستیم اما واقعا اینطور نیست. ما دنبال این هستیم که حداقل ها را برای باشگاه، تیم، بچه‌ها و کادر فراهم کنیم تا حداقل انتظارات را تا حدودی برآورده کنیم.

یحیی گل محمدی در حالی از وضعیت تیمش طی چند ماه گذشته انتقاد می کند که طی ماه های گذشته یکی از حامیان ادامه فعالیت مجید صدری در پرسپولیس بود و حالا با جدایی او از مشکلات مالی و امکانات تمرینی پرده برمی‌دارد.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

براساس اطلاعات هواشناسی، دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

همچنین سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و بارش در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

توصیه می‌شود فردا؛ اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت‌تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هرگونه عملیات کشاورزی.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده

آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6090435 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟