Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@06:13:02 GMT

افشای علت استقلالی‌نشدن وحید امیری

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۸۵۶

افشای علت استقلالی‌نشدن وحید امیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ وحید امیری اگرچه دو فصل کنار منصوریان در نفت تهران درخشید و از تیم او به تیم ملی رسید منتهی علیرغم حضور او در اردوی تیم ملی و عکس دونفره‌ای که از این دو نفر منتشر شد تا امیری را خرید جدید استقلال بدانند، او تصمیم گرفت پرسپولیس را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کند. در آن زمان هنوز دعواهای میان کارلوس کی‌روش با افرادی چون افشین پیروانی و حتی علی کریمی این قدر بالا نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی مدیر تیم ملی بود و هدایتی هم آن روزها برای تیم ملی هزینه‌های زیادی می‌کرد. 

یک شب هدایتی به اردوی تیم ملی رفت و فردای آن شب وحید امیری به همراه سیدجلال حسینی قرمزپوش شدند که این انتقال در ادامه حواشی بسیاری به همراه داشت.

وحید امیری که مهمان برنامه اینترنتی فوتبال ۱۱ بود در پاسخ به سوال خداداد عزیزی درباره دلیل نرفتنش به استقلال اظهار داشت:” شاید این موضوع را چند بار برای استقلالی‌های معدودی که جلوی من را گرفتند توضیح دادم اما صحبت‌هایی که در اینجا می‌گویم با صداقت کامل و برای اولین بار است که بیان می کنم.”

امیری با این مقدمه سراغ اصل مطلب رفت:” در ۳ سالی که در نفت بودم ۴۰۰ میلیون هم نگرفتم و شرایط مالی خوبی نداشتم اما علیرضا منصوریان را نه فقط بخاطر مسائل فنی بلکه بخاطر معرفتش دوست دارم، تمام اعضای خانواده ام به جز دامادمان پرسپولیسی هستند. در پایان همان فصل در حالی که از ام‌ صلال قطر پیشنهاد داشتم اما علیرضا منصوریان به من گفت تا آخر فصل صبر کن که به تیمی بروی تا کلیه مبلغ قرارداد آن به تو برسد و کل پولت را بگیری اما در ادامه شرایطی پیش آمد که به قطر نرفتم.”

امیری در ادامه تصریح کرد: “علیرضا منصوریان در پایان فصل به من گفت حالا که قرار است من به عنوان سرمربی به استقلال بروم تو هم همراه من بیا. علیرضا منصوریان سر تمرین تیم ملی آمد و عکسی از ما بیرون آمد اما کوچکترین قولی به علی آقا ندادم که به استقلال می آیم، شاید استقلال مبلغ بیشتری هم به من می داد اما به پرسپولیس رفتم. بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه استماع استقلال و پادوانی ترکیب احتمالی تیم‌ملی کشتی‌آزاد برای رویارویی با آمریکا امام جمعه مشهد:مسئولان زمینه حضور زنان در ورزشگاه فوتبال را فراهم کنند

۲۵۳ ۲۵۶

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس وحید امیری علیرضا منصوریان وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید