Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:46:14 GMT

وعده جذاب ستاره تراکتور به تی تی ها

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۸۹۹

وعده جذاب ستاره تراکتور به تی تی ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع تراکتور می گوید شرایط این تیم به زودی عوض خواهد شد ولی این موضوع مستلزم کمک مسئولان خواهد بود.

تیم فوتبال تراکتور در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی به دست نیاورد و در نیمه پایینی جدول رده بندی قرار دارد. سرخ‌پوشان تبریزی اما امیدوار به بهبود این شرایط در ادامه مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تراکتور تبریز اعتقاد دارند با تدابیر سولدو شرایط این تیم تغییر خواهد کرد. هادی محمدی مدافع تراکتور یکی از این بازیکنان است. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت:

از زمانی که آقای سولدو آمده نظم خیلی خوبی به تیم ما داده است و شرایط تیمی و بدنی ما خیلی بهتر شده مخصوصاً با مربی بدنسازی که با خودش آورده خیلی به ما کمک کرده و متاسفانه اول‌فصل بدنسازی خوبی نداشتیم و تمام مصدومانی که داریم میدهیم به خاطر این است که بدنسازی خوبی انجام ندادیم.

او در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور ادامه داد:

ما چنین مشکلی را اول فصل هم داشتیم و نتوانستیم بازیکنانی که می‌خواهیم را زودتر جذب کنیم و در حال حاضر هم چند بازیکن مدنظر مربی مان است. انشالله هر چه زودتر تکلیف تیم و پنجره معلوم شود و ما بتوانیم از این زمان استفاده کنیم و اشتباه اول فصل پیش نیاید.

مدافع باتجربه سرخپوشان تبریزی در پاسخ به این پرسش که عملکرد خط دفاعی این تیم را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت:

عملکرد مان نه خوب بوده و نه بد‌. در مورد بچه های دیگر نظر نمی دهم ولی از خودم راضی نیستم و شرایط تیم هم آنگونه نیست که ما اینجا جدول باشیم ولی متاسفانه به خاطر مشکلاتی که همه آنها را نمی توانیم بازگو کنیم دست به دست هم داد و این اتفاق افتاد ولی انشاالله هر چه زودتر مشکلات حل و پنجره باز شود و مربی ما بتواند در پست هایی که مشکل داریم بازیکنان مدنظرش را جذب کند و  یک بدنسازی خوب هم در این تعطیلات انجام بدهیم.

محمدی در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد:

شما مطمئن باشید خیلی شرایط تیم فرق خواهد کرد به شرطی که این اتفاقاتی که گفتم بیفتد و کمکمان کنند. سولدو مربی بزرگ و آدم با شخصیتی است و کارش خیلی خوب است و من اگر در باشگاه سمتی داشتم قرارداد بلند مدت با این مربی امضا می کردم. من با مربیان خیلی خوبی کار کردم و آقای سولدو هم جزو کسانی است که به کار کردن با او افتخار می کنم چون از لحاظ شخصیتی و فنی خیلی خوب است. 

محمدی در پایان درباره دیدار پیش رو با گل گهر در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر افزود:

بازی با گل گهر سخت است و تیم های آقای قلعه نویی همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی ما به قصد برد می رویم. به سه امتیاز این دیدار خیلی نیاز داریم. تمرینات بسیار خوبی را در هفته گذشته انجام دادیم و انشاالله بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور هادی محمدی باشگاه تراکتور تراکتور تی تی ها هادی محمدی خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از ترک بارسلونا راهی فوتبال آلمان شد تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را با این تیم تجربه کند و پس از آن راهی منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس شد.

دوران حضور او در بایرن هنوز برایش خاطره‌انگیز است و شرایط فعلی بایرن مونیخ باعث شد که اسکای اسپورت در گفتگویی که با این مربی اسپانیایی داشت درباره تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش از او سوال کند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از این که بایرن هنوز نتوانسته مربی جدید پیدا کند غافلگیر شده است یا خیر گفت:« این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد، دیر یا زود. آنها مربی درست را انتخاب خواهد کرد، بسته به این که چطور می‌خواهند بازی کنند، بازیکنانی که دارند و همه این مسائل.

گاهی این کار سخت‌تر است اما آنها مربی مدنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن همیشه منابع خوبی دارد، افرادی که در هیئت مدیره هستند بسیار باهوش هستند و گزینه درست را انتخاب خواهند کرد. این آرزویی است که برای آنها دارم چون هنوز عاشق این باشگاه هستم. در این شهر حس خیلی خوبی داشتم و دوستان واقعا خوبی در آنجا دارم.»

دیگر خبرها

  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد