Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@16:06:57 GMT

توضیحات روزبه حصاری در مورد کار جدیدش

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۹۹۷

روزبه حصاری یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. روزبه حصاری هم اکنون در ایران فعالیت می کند. روزبه حصاری در برنامه خندوانه در مورد کار جدیدش صحبت می کند.

سلفی روزبه حصاری پشت فرمان+ عکس بیوگرافی روزبه حصاری

روزبه حصاری (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۶۶) بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده است. روزبه حصاری، زاده تهران و دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ و در آموزشگاه کارنامه آغاز کرد. پس از اتمام دورهٔ دبیرستان مدتی به تدریس عربی و شیمی کنکور پرداخت. حصاری به دلیل مخالفت خانواده تا ۲۰ سالگی غیر از نواختن سازهای کوبه‌ای فعالیت هنری دیگری نداشت. او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروه‌های زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی تصمیم گرفت در دوره‌های بازیگری آموزشگاه «کارنامه» شرکت کند تا مقدمات حضور حرفه‌ای او در عرصهٔ بازیگری فراهم شود.

روزبه حصاری در کنار مادرش + عکس از تیزهوشان تا صنایع روزبه حصاری

دوران دبیرستان را در مدارس تیزهوشان (سمپاد) گذرانده و آن دوره را یکی از مهمترین مقاطع زندگیش می داند سپس در دانشگاه رشته مهندسی صنایع تحصیل کرد.

اما می گوید همواره در تکاپوی مطالعه در زمینه هنری بود و علاقه زیادی هم داشت.

استایل عجیب روزبه حصاری + عکس ماجرای ازدواج روزبه حصاری با ریحانه پارسا

روزبه حصاری در 13 فروردین 98 در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد اما کمتر از 24 ساعت در پست جدید این خبر را دروغ 13 عنوان کرد !

یادآوری روزبه حصاری از دورهمی دوستانه تئاتری شان روزبه حصاری در سریال یادآوری

حصاری از میان تعداد زیادی متقاضی ، برای ایفای نقش علی اعلایی در مجموعه ی یادآوری در سال 1392 به کارگردانی حجت الله قاسم زاده اصل ، انتخاب شد و پا به عرصه تصویر گذاشت. وی همچنین در همان سال در فیلم امروز به نقش آفرینی پرداخته است.

روزبه حصاری به آهوی من مارال پیوست + عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روزبه حصاری روزبه حصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش