Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، روز مادر و روز زن، اظهار داشت: باید در عمل تابع ائمه اطهار (ع) باشیم.

وی با بیان اینکه بالاترین مقام زن و مادر در جهان هستی متعلق به حضرت زهرا (س) است، ابراز داشت: ایشان همواره در همه جنبه‌ها اصول همسرداری و مادری را به بهترین نحو ممکن انجام داده است و همه بانوان باید از این بانوی بزرگ الگو بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه چادر علامت پاکی یک انسان است، افزود: حجاب منجر به ایجاد امنیت برای بانوان می‌شود و بهتر است که همه بانوان به این مهم توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا بتواند ایمان مردم را از آنها بگیرد، افزود: در این زمینه سرمایه گذاری‌های زیادی بر روی بانوان انجام داده و بانوان باید بدانند امروز در مقابل دشمن بایستند و دشمن نتواند در وجود آنها نفوذ کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه و خواندن نماز اول وقت در حال صحبت با رئیس جمهور روسیه گفت: برخی در این زمینه خودزنی کرده‌اند و گفته‌اند حالا در آن موقع نماز خواندن چه فایده‌ای دارد درک نمی‌کنند که در کشوری که ۷۰ سال است تبلیغ کفر شده است نماز اول وقت چه اهمیتی دارد؟ آنها باید بدانند که ما همه توان و تکیه‌مان به خداست. برخی نمی‌فهمند که چه می‌گویند و وقتی مسئولی کار با ارزشی انجام می‌دهد را می‌خواهند ارزان جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مانور ایران وچین اضافه کرد: برخی در این زمینه می‌گویند امام خمینی (ره) نه شرق و نه غرب اما ما در حال رایزنی با چین وروسیه هستیم، باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده مگر آنکه با آنها در حال جنگ باشیم. روسیه و چین هیچگاه در حال سلطه نگری نبوده‌اند و از این رو معامله با کفار اشکال ندارد همانطور که حضرت علی (ع) این کار را انجام می‌دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یوسف طباطبایی نژاد چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند