Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد خوزستان درخصوص بازی تیمش برابر پرسپولیس صحبت کرد.

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. این دیدار مانند همه مسابقات دشوار است به خصوص اینکه مقابل پرسپولیس بازی داریم که در چندین سال گذشته قهرمان لیگ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تیم باکیفیتی است و بازیکنان تأثیرگذاری دارد که در لحظه می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. با بودن دو سه نفر از بازیکنان‌شان، در هر بازی و هر تیمی می‌توانند تأثیر داشته باشند و این کار ما را سخت کرده است و باید خیلی کم اشتباه بازی کنیم.

به گزارش طرفداری؛ وی ادامه داد:

برای کسب نتیجه و ضربه زدن به تیم پرسپولیس، باید از فرصت‌ها‌ی‌مان به خوبی استفاده کنیم. باید شرایط بازی را طوری پیش ببریم که کمترین اشتباه را داشته باشیم، با تمرکز بالا بازی کنیم و بتوانیم خواسته‌هایی را که در زمین داریم خوب پیاده کنیم. تیم ما آماده این بازی است و تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم. امیدوارم که بچه ها فردا با تمرکز بالا، بتوانند شرایط را خوب پیش ببرند.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه حسن اکرمی قضاوت بازی فردا را برعهده دارد که اشتباهات او در دیدار فولاد برابر نساجی مازندران باعث محرومیت این داور شده بود، گفت:

آن بازی برای 2 سال پیش بود که اشتباهاتی در آن مسابقه صورت گرفت. آن دیدار تمام شد و به گذشته فکر نمی‌کنیم. قطعا داور مسابقه قصد دارد فردا بهترین عملکردش را با یک قضاوت خوب داشته باشد. تنها توقع ما نیز این است که داور عملکرد خوب و قضاوت عادلانه‌ای را به نمایش بگذارد تا هر دو تیم از بازی لذت ببرند.

نکونام درباره نقل و انتقالات فولاد و موفقیت در جذب بازیکنی از لیست مورد نظر او گفت:

من لیست بازیکنان مورد نظر را به باشگاه ارائه کرده‌ام و تاکنون موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده‌ایم ولی باشگاه در حال مذاکره است. آقای گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند بازیکنان مدنظر را جذب کنند و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد چون من قبل از آمدن به فولاد صحبت‌هایم را با باشگاه انجام داده‌ام. در طول فصل و در این مدت نیز صحبت‌هایم را انجام داده‌ام که بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. مخصوصا اینکه تیم ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و نیاز داریم که نفرات باکیفیتی را جذب کنیم تا به موفقیت برسیم. نتایج تمام بازی‌هایی که در پیش داریم، به شرایطی بستگی دارد که در آینده برای‌مان رقم خواهد خورد.

وی درباره درخواست فولاد برای تغییر ساعت دیدار برابر پرسپولیس گفت:

با توجه به اینکه بازی استقلال به تعویق افتاده، ما درخواست کردیم که ساعت بازی تغییر کند. دو نکته وجود دارد، یکی این است که ما ساعت 6 بازی می‌کنیم، ساعت 8 بازی تمام می‌شود و تیم ما ساعت 9 پرواز دارد. چگونه باید به فرودگاه برسیم؟ این موضوع درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود. نکته دوم این است، زمانی که بازی استقلال- هوادار کلا لغو شده، دلیل برگزاری بازی در این سرمای شهر تهران و در ساعت 18 را نمی‌فهمم. چرا باید بازیکنان هر دو تیم سختی بکشند؟ ساعت 6 بعد از ظهر، دمای هوا منفی است. اصلا دمای هوا صفر درجه باشد، چرا در ساعتی بازی نکنیم که همه بازیکنان و دو تیم لذت ببرند؟ چرا دوست داریم زجر بکشیم و همدیگر را اذیت کنیم؟ اگر قرار است همدیگر را اذیت کنیم، ما هم بگوییم بازی‌های‌مان در اهواز را در ساعت 3 بعد از ظهر برگزار کرده تا تیم‌ها در گرما بازی کنند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد:

همه می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. من نمی‌دانم سازمان لیگ بر چه اساس و چه مبنایی بازی را ساعت 18 گذاشته و آن را تغییر نمی‌دهد. ما هر زمانی که اعلام کردیم ساعت بازی‌مان را تغییر دهید هیچ وقت با ما هماهنگی انجام ندادند. این چندمین بار است که ما اعتراض می‌کنیم. متأسفانه مردم خوزستان مظلوم هستند و امسال نیز تیم فولاد را گیر آورده‌اند و بعد از 2 فصل با پنجره بسته که نتوانستیم یک بازیکن بگیریم، اکنون نیز هرطور که دل‌شان می‌خواهد با تیم ما رفتار می‌کنند. در چند بازی ما برای تغییر زمان مسابقه نامه زدیم و اصلا هیچ احترامی به ما گذاشته نمی‌شود. انگار همه چیز عادی شده و فولاد تیمی است که  هر طور دل‌شان بخواهد می‌توانند با آن رفتار کنند و هر طور که دل‌شان بخواهد می‌توانند تصمیم‌گیری کنند. برگزاری بازی در ساعت 6 بعد از ظهر و در این سرما را متوجه نمی‌شوم.

نکونام خاطرنشان کرد:

ما لیگ انگلیس آلمان یا اسپانیا نیستیم. ما ایران هستیم و خدا را شکر هیچ تیمی هم حق پخش نمی‌گیرد. در تمام دنیا اینگونه است که بازی‌ها را در روزها و ساعت‌های مشخصی برگزار می‌کنند که تیم‌ها برحسب کیفیت‌شان پول بگیرند. حق پخشی که در فوتبال ایران وجود ندارد، اما اینجا هر طوری که دلشان بخواهد می‌توانند تصمیم گیری کنند تا بتوانند بازی‌ها را برگزار کنند. زمانی که اعتراض می‌کنیم تیمی مشکل دارد و ممکن است پروازش را از دست بدهد و به جای برگزاری بازی در این سرما و در ساعت 18، آن را به 4 یا 5 بعد از ظهر تغییر دهید، اصلا انگار نه انگار. بازیکنان باید در این سرما بازی کنند، هر اتفاقی که بیفتد و سلامت بازیکنان به خطر بیفتد نیز برای‌شان مهم نیست. امیدوارم یک فکری بشود چون حقیقتا به فوتبال و فولاد بیشتر از همه ظلم می‌شود.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدن (برنتفورد - منچستریونایتد) / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  کاریکاتور عمر مومنی برای مهدی طارمی و حمایت او از گل زیبایش به چلسی محمد دایی: بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟ بعید است استعفای گل محمدی صحت داشته باشد خطای عجیب بازیکن امپولی روی خواکین کوریا و مصدومیت مهاجم آرژانتینی اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بعد از ظهر بازی ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست

روشن در گفت وگو با همشهری آنلاین در ابتدا با اشاره آخرین وضعیت جسمانی خودش پس از انجام عمل جراحی تاکید کرد: از گذشته بهتر هستم اما خطر هنوز رفع نشده است چراکه هنوز لخت هایی در بدنم باقی مانده که با داورهایی که تزریق می کنند باید آب شود یا در اصطلاح حل شود.

او در خصوص شرایط اینروزهای مدیریت استقلال تصریح کرد: به نظر من مالکان جدید باشگاه اینبار باید با صبر وحوصله در مورد انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره استقلال تصمیم بگیرند تا مشکلاتی که در گذشته گریبان گیر تیم شد تکرار نشود. هیات مدیره ای بیاید که دلسوز باشند. اما برای انتخابشان عجله ای نداشته باشند تا اوضاع بدتر نشود.

روشن با اشاره به بازی استقلال مقابل تراکتور که با نتیجه تساوی به پایان رسید تاکید کرد: در بازی با تراکتور بچه های استقلال نشان دادند با زحمت دارند کار را جلو می برند. نتیجه مساوی هم عادلانه بود. موقعیت زیادی روی دروازه هیچ کدام از تیم ها نبود. بچه های استقلال زحمت کشیدند و یک مساوی گرفتن. البته این مساوی می توانست برای استقلال سنگین تمام شود اما پرسپولیس هم مقابل سپاهان مساوی کرد تا استقلال صدرنشین بماند.

وی با اشاره به خارج شدن سپاهان و تراکتور از کورس قهرمانی گفت: خدا را شکر این دو تیم از کورس قهرمانی عقب افتادند. برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالا باشندو استقلال و پرسپولیس پایین باشند. در این صورت هواداران دیگر ذوقی نداشتند بازی ها را تماشا کنند. حالا هر دو تیم استقلال وپرسپولیس ۵ تا فینال دارند و به هیچ وجه نمی توان گفت بازی تیمی ضعیف تر است. اتفاقا همان بازی که فکر می کنید آسان است سخت ترین بازی تان می شود.

روشن درخصوص اینکه چه توصیحه ای به جواد نکونام دارید گفت: اینکه آرامش خود را روی نیمکت حفظ کند. هم خودش هم دستیارانش وقتی بلند می شوند و کنار زمین هستند درگیرهایی دارند در شخصیت خود جواد نکونام و شخصیت استقلال نیست. لطفا این مسایل را رعایت کنند البته این حرف را به خودش هم رسانده ام.

او تاکید کرد: تغییر خطیر به نکونام ربط نداشت اما نکونام مباحث فنی را برعهده دارد که وظیفه اش سنگین تر شده است. در مورد مدیریت باشگاه باید از افراد کاربلد استفاده شود و از فامیل بازی دوری کنند تا مشکلاتی که استقلال در گذشته داشت دیگر تکرار نشود. من به خطیر هم گفته بودم جایگاه ویژه ای برای پیشکسوتان در داخل باشگاه در نظر بگیرد. الان در باشگاه الاهلی امارات که من به عنوان یک خارجی آنجا بازی می کردم یک محوطه ۳۰۰-۴۰۰ متری برای پیشکسوتان درنظر گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: سه موضوع باید در اولویت مدیرعامل و هیات مدیره جدید استقلال قرار گیرد. در ابتدا احترام و جایگاه ویژه پیشکسوتان، بعداز آن تاسیس یک آکادمی اصولی و مجرب و بعد از آن تشکیل یک کمیته فنی قوی که بسیار حائزاهمیت است. در نهایت هم با بازیکنان قرارداد ۳ یا ۵ سال ببنند تا وقتی تیم قهرمان شد نصف تیم جدا نشوند مانند اتفاقی که دو سال قبل بعداز قهرمانی تیم اتفاق افتاد و نصف تیم جدا شدند.

کد خبر 849436 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد