Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:21:06 GMT

صنعت گردشگری اندیمشک پویا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۴۹۰

صنعت گردشگری اندیمشک پویا می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حسنوند گفت: هدف ایجاد برگزاری نشست ایجاد فرهنگ سیاسی جدید تعامل بین مردم و مسولین است همه ما برگرفته از رای مردم هستیم و نقد منصفانه سبب پیشرفت جامعه می‌شود.

به گفته او شورا‌ها و دهیاران ارتباط و تعامل هم اندیشی با مسولین و مردم داشته باشند در جهت برادشتن موانع پیشرفت شهرستان تلاش کنند و فاصله بین مردم و مسولین برداشته شود نگاه مسولین نسبت به شورا‌ها و دهیاران نگاه دوستانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسنوند گفت: شورا‌ها و دهیاران روستا‌ها برنامه ریزی داشته باشند برای بررسی نیاز‌ها و مشکلات هر منطقه از فرماندار و مدیران شهرستان به محل دعوت شوند و در کنار هم با هم اندیشی نیاز‌ها و راهکار‌ها را بررسی نمایید.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ما وقتی در ستاد کرونای شهرستان تصمیم گیری می‌کردیم برخی تصمیم‌ها پس از چند هفته در کشور مطرح و عملی می‌شد. علت آن حضور افرادی با تجربه و مطلع از بهداشت جهانی در این جلسات بود که ما را از بهترین و جدیدترین راهکار‌ها مطلع کردند.

این مقام مسئول گفت: بخش خصوصی در حوزه اشتغال کشور فعال است همه شورا‌ها و دهیاران باید دنبال سرمایه گذاری و اشتغال زایی در منطقه خود باشند کسی نباید نسبت به منطقه خود بی تفاوت باشد و در کمیته برنامه ریزی بودجه‌های شهرستان سعی در رعایت عدالت داشته ایم و تمام مناطق در حد وسع بودجه شهرستان بهره مند می‌شوند.

 با توجه به امکانات و زیرساخت‌ها و جاذبه گردشگری در مناطق مختلف شهری و روستایی وجود دارد اعضای شورا و دهیاران نگاه ویژه‌ای نسبت به معرفی منطقه خود و جذب گردشگر داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت گردشگری اشتغال زایی شورا ها و دهیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بند کرخه شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یوسف زمانی اصل بامداد جمعه در حاشیه بازدید میدانی از آخرین وضعیت سیل بند کرخه بیان کرد: شکستگی سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

وی افزود: ماشین آلات، نیرو‌های عملیاتی و اعضای مدیریت بحران شهرستان در محل ترمیم این سیل بند حضور دارند و تلاش می‌شود تا عملیات ترمیم سیل بند کرخه تا ساعاتی دیگر به پایان برسد.

فرماندار اندیمشک همچنین با اشاره به بروز آب گرفتگی در مناطق مختلف این شهرستان گفت: شرایط در این شهرستان با بسیج تمام امکانات مطلوب و پایدار است.

به گزارش ایرنا، بارندگی‌های شمال خوزستان که از ظهر امروز آغاز و طی چند ساعت با شدت ادامه داشت، موجب آب گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های فصلی و همچنین گرفتار شدن خودرو‌ها در معابر آب گرفته شد.

دزفول، اندیمشک و شوش بیشترین بارندگی‌ها را طی ساعت‌های اخیر در خوزستان داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • سیل بند کرخه شکست
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت