Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن اظهار کرد: سپاهان نیاز به صحبت من در رابطه با خودش ندارد چون نشان داده که تیم و باشگاه بسیار معتبری هستند. نویدکیا از لحاظ شخصیتی و فنی جزو مفاخر استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان هم فوتبال بازی می‌کند و نسبتا هر دو تیم شناختی از هم داریم.

سرمربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: برای دیدار فردا امیدوارم ما بتوانیم شرایطی که مدنظرمان هست، ایجاد شود اما تنها دغدغه من این است که ما خیلی فاصله کمی از بازی قبلی نسبت به این بازی داریم و اصلا نتوانستیم هیچ‌گونه تمرین مرتبط با آن را از لحاظ تاکتیکی داشته باشیم. به‌دلیل اینکه فقط در حالت دور ریکاوری بودیم.

وی افزود: 120 دقیقه بازی در جام حذفی داشتیم و باید سه روز بعد آماده بازی مقابل سپاهان بودیم به هر حال آخرین بازی قبل از تعطیلات نیم‌فصل هست، می‌دانم همه تیم‌ها به خاطر فشردگی بازی‌ها مستهلک شدند اما تیم ما سختی‌های بیشتری هم به دلیل شرایط برگزاری مسابقات نسبت به تیم‌های دیگر خود دارد اما تمام انرژی، توان و تدبیرمان را در بازی فردا می‌گذاریم و آرزوی سلامتی برای بازیکنان هر دو تیم دارم.

ربیعی در خصوص مصدومان تیم متذکر شد: برای بازی فردا مقابل سپاهان مهدی کیانی و شاهین توکلی را به همراه تیم نداریم.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بازی مس و سپاهان نشست خبری ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان