Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عباس نصیر الاسلامی افزود: شهرستان چرام با ۲۹ امامزاده و بقعه متبرکه فاقد اداره اوقاف بود که با حمایت و قول مساعد فرماندار شهرستان چرام در بحث فضای فیزیکی اداره اوقاف وامور خیریه در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی ابراز داشت: با توجه به سوابق درخشان مردم مؤمن و متدین شهرستان چرام در امر وقف، راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان به منظور ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف، ساماندهی موقوفات و خدمت رسانی بهتر به زائران بقاع متبرکه ضرورت داشت که با حمایت و قول مساعد فرماندار خدوم شهرستان چرام این امر محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصیر الاسلامی با بیان اینکه وقف منفعتی در شهرستان چرام نداریم، گفت: انتظار می‌رود خیرین و متمکنین و اقشار مختلف مردم متدین شهرستان چرام در زمینه موقوفات ورود کنند تا با استفاده از نیات واقفین برخی مشکلات و نیازهای مردم این شهرستان برطرف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: وقف ریشه عمیقی در مسائل اعتقادی دارد که احیا و حفظ موقوفات می‌تواند در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی مثمر ثمر واقع شود.

نصیرالاسلامی افزود: امروزه برای رفع مشکلات بیکاری، بیماری‌های صعب العلاج، دسترسی به نیازمندان و مباحث علمی نیازمند موقوفات جدید هستیم که امید می‌رود با راه اندازی اداره اوقاف شهرستان چرام و حمایت مردم و خیرین شاهد ترویج و شکوفایی موقوفات در شهرستان ولایتمدار چرام باشم.

وی، تبیین سنت حسنه وقف در بین آحاد مردم را زمینه ساز پیشرفت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه دانست و گفت: محبوب ترین کارها در پیشگاه خدا کاری است که دوام آن بیشتر باشد هرچند که آن کار خیلی ناچیز و کوچک باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سازمان اوقاف بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد شهرستان چرام اداره اوقاف راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران