Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از مسابقات ۷۰ نفر از ورزشکاران استان در رشته‌های کباده، میل سنگین، میل بازی، چرخ تیز، چرخ چمنی و در سه وزن با هم به رقابت پرداختند.

سهراب مهدیان روز جمعه در آیین اختتامیه این مسابقات و معرفی نفرات برتر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۸ نفر از برترین‌های این مسابقات برای حضور در رقابت‌های قهرمانی دهه فجر کشور انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره ازمسابقات در رشته میل سنگین در وزن اول مهدی قاسمی‌نیا و در وزن دوم حسن خداوردی از طاقانک و در وزن سوم اکبر کریمی از  شهرکرد مقام اول را به دست آوردند.

در رشته سنگ در وزن اول مصطفی امینی و وزن دوم سید پیمان موسوی از فرخشهر، وزن سوم سید علی سیدین از بروجن مقام‌های اول را کسب کردند.

در رشته میل بازی در وزن اول خلیل صفاریان از شهرکرد،در وزن دوم امین قدمی از بروجن ،مقام‌های اولی این ۲ وزن  را به دست آوردند.

در رشته چرخ تیز در وزن اول حمزه علی بیگی از شهرستان بن و در وزن دوم علیرضا پورهاشمی از شهرکرد به مقام اول رسیدند.

در رشته چرخ چمنی سید جلال صالحی در وزن اول از فرخشهر به مقام اول رسید و در وزن سوم نیز علی بنی‌طالبی از شهرکرد مقام اول را کسب  کردند.

در رشته کباده در وزن اول رضا مالکی از شهرکیان، وزن دوم سید عباس حسینی از فرخشهر، وزن سوم سید مرتضی درخشنده از بروجن مقام‌های اول این سه وزن را به دست آوردند.

در مجموع امتیازات تیمی فرخشهر با ۵۸ امتیاز به عنوان تیم اول، شهرکرد با ۴۸ امتیاز به عنوان تیم دوم و بروجن به عنوان تیم سوم با ۳۸ امتیاز تیمهای برتر معرفی شدند.

به گزارش ایرنا،هم اکنون ۱۲هیات زورخانه‌ای و پنج زورخانه و ۶ سالن ورزشی در مناطق مختلف استان برای ورزش زورخانه‌ای فعال است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری وزارت ورزش و جوانان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری وزارت ورزش و جوانان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی چهارمحال وبختیاری وزارت ورزش و جوانان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زورخانه ای وزن اول مقام اول وزن دوم وزن سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد

مقدسی اظهار داشت: در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری رشته های تخصصی بالینی پزشکی، ۱۴۷ داوطلب شامل ۶۶ مرد و ۸۱ خانم ثبت نام کردند.

وی افزود: این آزمون پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور با حضور نمایندگان سنجش آموزش پزشکی و حراست وزارت بهداشت در سالن شهید علم الهدی واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

دکتر مقدسی اضافه کرد: این ازمون دارای ۲۰۰سوال به صورت کتبی و به مدت ۲۴۰ دقیقه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج این ازمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد