Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:52:48 GMT

حوزه علمیه دهدشت با ظرفیت 150 طلبه احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۷۴۳

حوزه علمیه دهدشت با ظرفیت 150 طلبه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فاسر از کهگیلویه، نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه‌های علمیه استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان امروز از پروژه احداث ساختمان جدید حوزه علمیه دهدشت بازدید کردند.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در این بازدید گفت: ساختمان حوزه علمیه  در زمینی به مساحت یک هکتار و با زیربنای۴۳۰هزار متر مربع در دو طبقه احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قدمت بالای ساختمان فرسوده فعلی حوزه ولی عصر«عج» دهدشت تصریح کرد: ساختمان جدید ظرفیت پذیرش۱۵۰طلبه دارد و همه امکانات فضای اموزشی در آن طراحی خواهد شد.

وی گفت: این پروژه در دو فاز پیش بینی شده است و فاز اسکلت 10 میلیارد اعتبار دارد.

پناهی با بیان اینکه عملیات فاز دوم تا 2 ماه آینده آغاز خواهد شد، افزود: در فضای معمول زمان تکمیل پروژه پنج سال پیش بینی شده بود اما با رایزنی و تامین اعتبار از طریق خیرین و اعتبارات ۳۰درصد استان امیدواریم کمتر از دو سال به بهره برداری برسد.

این مسئول گفت: فاز اول مشکل اعتباری ندارد امیدواریم با عنایت فرماندار و تخصیص اعتبار در کمتر از دو سال ساختمان تکمیل شود .

سید عبدالعزیز موسوی هم در این بازدید شهرستان کهگیلویه را دارای اولین مرکز آموزش طلاب خواند و گفت: با توجه به اینکه ساختمان بیش از سه دهه عمر داشته و از استحکام لازم برخوردار نیست احداث ساختمان جدید در نظر گرفته شد.

فرماندار کهگیلویه بیان داشت: این ساختمان به سبک امروزی و مقاوم سازی بنا خواهد شد.

وی در خصوص اعتبار پروژه افزود: سال گذشته اعتباری برای پروژه در نظر گرفته شد اگرچه کافی نیست برای تسریع در تکمیل تلاش خواهیم کرد سال آینده اعتبارات بیشتری برای این پروژه لحاظ شود.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: طلبه فارس دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو عصر چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: پروژه ساختمان خدماتی رفاهی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ظرف مدت سه ماه احداث می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: امید است با احداث این ساختمان شاهد توسعه روند خدمات رسانی اداره بندر و دریانوردی بندر دیلم باشیم.

وی اضافه کرد: به تازگی با پهلوگیری یک فروند بارج ۲ هزار تنی ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: در بندر دیلم متناسب با مطالبات مردمی برنامه‌های توسعه‌ای مناسبی برای رونق کسب و کار بندر نشینان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6088196

دیگر خبرها

  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند