Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از توسعه میدان‌های نفت و گاز ایران با مشارکت شرکت‌های روسی خبر داد.

 به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محسن خجسته‌مهر که وزیر نفت را در سفر به روسیه همراهی کرد درباره توافق‌های نفتی ایران و روسیه در حاشیه سفر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اظهار کرد: براساس توافق‌های بدست آمده، شرکت ملی نفت ایران با مشارکت شرکت‌های بزرگ روسی، میدان‌های نفت و گاز ایران را توسعه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایران و روسیه از نظر ذخایر نفت و گاز در رتبه‌های اول و دوم جهان قرار دارند، افزود: روسیه از نظر توسعه میدان‌های نفت و گاز و تأمین تجهیزات مورد نیاز، توانمندی‌های بسیاری دارد و در این زمینه می‌تواند در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک، توسعه میدان‌های نفت و گاز ایران و افزایش تولید با ایران همکاری کند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سفر رئیس‌جمهوری به روسیه را گسترش روابط اقتصادی به‌ویژه در حوزه انرژی برشمرد و افزود: به‌طور مشخص حوزه نفت و گاز، عرصه بسیار مهمی برای تقویت همکاری‌های دو کشور است، در شرایط کنونی که منافع اقتصادی ایران و روسیه در گرو یکدیگر است، سفر رئیس‌جمهوری به تعمیق راهبردی روابط کمک خواهد کرد.

خجسته‌مهر با اشاره به اینکه ایران و روسیه به‌عنوان دو کشور قدرتمند منطقه دارای اهمیت ژئوپلیتیک و توانمندی‌های بالقوه اقتصادی هستند، اظهار کرد: ایران و روسیه با این ظرفیت‌ها جز تأثیرگذارترین کشورهای جهان به‌شمار می‌روند.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ایران و روسیه میدان های نفت و گاز ایران توسعه میدان های نفت و گاز ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی در سنگر تولید

به گزارش صدای ایران از شرکت توسعه نیشکر،اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

✍دکتر عبدعلی ناصری

اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

تحقق رشد ۵۰ درصدی تولید شکر در سال گذشته و تکرار رکورد‌ها و رکوردشکنی‌ها در طلیعه سال مزیّن به جهش تولید، مرهون قدم‌های استوار و همّت بلند کارگرانی است که شبانه‌روز در سنگر تولید، جان‌فشانی می‌کنند؛ آنان که بی‌وقفه و با ایثار، قامت نیشکر را در زمین استوار نگه داشته و شهد شیرینی را به ارمغان آورده‌اند.

صنعت عظیم توسعه نیشکر، مفتخر است که پرچم‌دار جهادگران سنگر تولید باشد. دشت‌های سرسبز خوزستان سرافراز، گواه ایمان سترگ و دست‌های پینه‌بسته این مجاهدان سنگر تولید است که با دلی سرشار از توکّل، جوانه‌های امید را از دل خاک رویش دادند و هر بحرانی را به فرصتی برای شکوفایی و بالندگی تبدیل نمودند.

ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری به خانواده بزرگ توسعه نیشکر، از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کارگران این صنعت در کشت و صنعت‌های هشتگانه که جان به کالبد این شرکت می‌بخشند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم و برای تک‌تک این عزیزان، عزت روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

دیگر خبرها

  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد