Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@02:20:44 GMT

۶۵ مورد حادثه در توفان امروز مشهد گزارش شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۸۲۷

۶۵ مورد حادثه در توفان امروز مشهد گزارش شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: تا ساعت ۱۸ امروز ۶۵ مورد حادثه مربوط به وزش تندباد و توفان در مشهد گزارش شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: تا ساعت ۱۸ امروز ۶۵ مورد حادثه مربوط به وزش تندباد و توفان در مشهد گزارش شده که بیشتر پیشگیرانه بوده و از جمله این موارد می توان به احتمال قطع و شکستن درخت، احتمال سقوط اسکلت ساختمان، احتمال سقوط  اجسام از جمله داربست و مواد مشابه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در برخی از این موارد نیز حادثه با منجر به خسارات جزئی مالی شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: هنوز حادثه‌ای که منجر به خسارت جانی و یا مصدومیت شود، گزارش نشده است.

رضایی ادامه داد: با توجه به وزش باد، حوادث احتمالی ادامه دارد و همکاران ما در سازمان آتش نشانی برای کمک به همشهریان آمادگی دارند.

گفتنی است؛ وزش باد شدید از صبح امروز در مشهد و برخی از شهرهای استان خراسان رضوی آغاز شده و تا زمان تنظیم خبر، این وضعیت ادامه دارد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: توفان مشهد سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد