Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@15:19:42 GMT

حریف ایران بعد از ۱۰ مسابقه رنگ برد را دید!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۰۵۳

حریف ایران بعد از ۱۰ مسابقه رنگ برد را دید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال عراق که خود را برای دو دیدار حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ایران و لبنان آماده می کند، امروز جمعه در ورزشگاه الحبیبیه به مصاف تیم ملی اوگاندا رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

تک گل این دیدار را علاء عباس در دقیقه ۱۷ با یک ضربه قیچی برگردان فوق العاده زیبا به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار دوستانه که پربرخورد نیز دنبال شد، ۷ اخطاری داشت و زلیکو پتروویچ سرمربی مونته نگرویی عراقی ها از بازیکنان بومی شاغل در لیگ داخلی استفاده کرد.

تیم ملی فوتبال عراق که آخرین بار خرداد ماه و در دیداری از مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی برابر هنگ کنگ به پیروزی رسیده بود، پس از گذشته ۱۰ بازی توانست رنگ برد را به چشم ببیند.

بعد از دیدار برابر هنگ کنگ، عراقی ها دیدار تعیین کننده صدرنشین گروه C مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را با یک گل به ایران واگذار کردند. پس از آن و در مرحله سوم و فعلی مقدماتی جام جهانی، عراق در ۶ دیدار صاحب ۴ تساوی و ۲ شکست شد. این تیم در جام عرب نیز با ۲ مساوی و یک شکست از دور رقابت ها کنار رفته بود.

پس از مدت ها که عراقی ها از برگزاری بازی های خانگی محروم بودند، این تیم امروز در حضور دیدگان هزاران هوادار خودی، توانست به پیروزی دست پیدا کند.

محمد عماد مسئول هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی عراق گفت: پتروویچ فردا لیست نهایی تیم را برای دو دیدار برابر ایران و لبنان اعلام می کند و شیرهای بین النهرین نیز سه شنبه هفته آینده به تهران سفر می کنند تا خود را برای دیدار برابر ایران آماده کنند.

بیشتر بخوانید: یونس محمود: ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در سطح آسیا است زهره کودایی به استخدام بیمارستان چشم‌پزشکی درآمد یکباردیگر پیشنهاد به سردار آزمون تکذیب شد!

۲۵۳ ۲۵۱

کد خبر 1594941

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و عراق تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست دکتر موسوی رئیس دانشگاه شریف، به کشور عراق سفر کردند.

در این سفر چند روزه دکتر موسوی و هیئت همراه ایشان با محسن المندلاوی سرپرست پارلمان عراق و نایب رییس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی، رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسؤولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ ساز و کارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیات اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق، سفیر ایران دیدار و گفت ‌و گو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6097208

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان