Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، صفروف، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی و مهدی عبدی به احتمال زیاد ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برابر فولاد را تشکیل می‌دهند.  

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌رود که عیسی آل کثیر، حامد پاکدل، امید عالیشاه و سیامک نعمتی را در اختیار ندارد و گل محمدی نفرات دیگری را جایگزین این بازیکنان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که این احتمال وجود داشت که  مهدی شیری جانشین سیامک نعمتی شود، اما به نظر می‌رسد گل محمدی قصد دارد از صفروف در ترکیب اصلی بازی فردا استفاده کند.  

بیشتر بخوانید

پرسپولیس- فولاد؛ دوئل یحیی و نکونام در ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و هواداران این تیم به دنبال ادامه دار بودن صدرنشینی تیم خود هستند.  

ترکیب احتمالی استقلال برای این بازی به شرح زیر است: سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – آرمین سهرابیان – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)