Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت حماسه مردمی دوم بهمن ۱۳۵۷، سالروز به توپ بسته شدن مسجد اعظم ارومیه و مقاومت مردمی در برابر رژیم شاهنشاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت حماسه ۲ بهمن در مسجد دادخواه ارومیه اظهار داشت : حجت الاسلام حسنی عالم دینی بود و پیش از انقلاب اسلامی با اذن مرجع بزرگی چون حضرت امام  روح الله الخمینی ره مبارزه خود را بر علیه رژیم ستم شاهی پهلوی آغاز نمود و تا آخرین روزهای عمر پر برکت خود بارها تا مرز شهادت رفتند و همواره دست در دست ولایت و رهبری معظم انقلاب داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : مراسمات و بزرگداشت های مردمی حماسه بزرگ دوم بهمن ماه و یادبود مجاهدت های و تلاش های مرحوم حسنی دلاور که آغازگر قیام مسلحانه علیه رژیم ستم شاهی پهلوی بود باید گسترش یابد و مردم با برگزاری و حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که همچنان پای آرمان های امام ره  و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد : نسل جوان ارومیه را باید با ابعاد شیخ حسنی، بزرگ مرد آذربایجان  حماسه بزرگ دوم بهمن و رادمردی و دلاورمردی های نسلی که از خود گذشتند تا امروز ما از عزت ایران و ایرانی بتوانیم سخن بگوییم و جمهوری اسلامی ایران کنشگر فعال در رخدادها و تحولات منطقه و بین الملل باشد آشنا کنیم.

وحید جلال‌زاده افزود : از حضور یکایک مردم در این شبهای سرد در این محفل گرم و صمیمی بزرگداشت حماسه دوم بهمن ماه و مرد بزرگ آذربایجان شیخ غلامرضا حسنی گرد آمدند، سپاسگزارم و باید یادآور شوم مدال شجاعتی که در دولت دهم به پاس خدمات و مجاهدت های بزرگ مرد اذربایجان زده شد ، نماد این بود که آرمان های انقلاب همچنان زنده هستند و بزرگ داشته میشوند.

جلال زاده با اشاره به مطالبه گری های مرحوم حسنی در زمان خود افزود : راه حسنی بزرگ ادامه دارد و مردم همچنان پای کار انقلاب و حاضر در صحنه هستند ، مردم ایران همچنان به دنبال تحقق کامل آرمان های عدالت طلبی ، مبارزه با فساد و تبعیض و اشرافی گری هستند.

جلال زاده در پایان گفت : امروز هر سه قوه کشور در تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم هستند و تمامی ارکان نظام اسلامی برای برون رفت از شرایط فعلی با تمام قوا در تکاپو هستند.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نماینده مردم رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای مسجد انقلاب اسلامی انقلاب کمیسیون امنیت ملی نسل جوان ایران جمهوری اسلامی ایران دولت دهم آرمان های انقلاب مردم ایران مشکلات نظام اسلامی انقلاب نماینده مردم نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای ارومیه شیخ غلامرضا حسنی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مسجد اعظم وحید جلال زاده حماسه 2 بهمن جلال زاده دوم بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد هیچ مانعی برای موفقیت‌های بزرگ حسن‌زاده وجود ندارد و او سال به سال دست‌نیافتنی‌تر می‌شود. فوق ستاره 36 ساله تیم ملی همچنان در عرصه باشگاهی می‌درخشد و می‌خواهد در آخرین رویداد آسیایی تمامی رکوردهایش را ارتقا ببخشد. رهبر تیم شمسایی زیر نظر مربیان بزرگ مختلفی در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته است و این بار با حضورش هشتمین دوره از رقابت‌ها را تجربه می‌کند که خاطرات زیادی را تداعی کرده است.

حسن‌زاده برای اولین بار در سال 2006 پیراهن تیم ملی را برتن کرد و پس از دوری دو ساله‌اش از تیم ملی، باری دیگر به جمع نخبگان فوتسال ایران بازگشت تا دوران حضور در تیم ملی را به 17 سال برساند. آمار 45 بازی و 42 پیروزی و البته بیش از 50 گل و پاس‌گل، عملکرد جادویی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به شمار می‌رود تا از این حیث به بازیکنی دست‌نیافتنی تبدیل شود و ثابت کرده که سن فقط یک عدد است.

حسن‌زاده به تیم‌های خود نظم و ساختار می‌دهد. در هر موقعیتی، شانس و خطرات را محاسبه می‌کند و تعادل بین دفاع و حمله را حفظ می‌کنند. آن‌ها درمدیریت زمین متخصص هستند که ثبات، امنیت و کنترل را ایجاد می‌کند. در طول تاریخ، تمامی تیم‌های بزرگ چنین بازیکنانی را داشته‌اند و از آن‌ها به عنوان اسطوره یاد می‌کنند.

در بازی گذشته تیم ملی که پیروزی چهار بر صفر برابر کویت رقم خورد. حسن‌زاده در ثانیه‌های پایانی با قطع توپ معرکه‌اش، دروازه تیم ملی را نجات داد تا اولین کلین شیت ملی‌پوشان در جام ملت‌های آسیا ثبت شود. در همین لحظه، همه به این مسئله پی بردند که او برای چه هدفی در این مسابقات حضور یافته است. برای جنگیدن و عطش سیرناپذیرش برای پیروزی و موفقیت.

همانقدر که او پاهایش توان بازی کردن در هر دو روز یک‌بار را دارد، به خودی خود فوق‌العاده و ستودنی است که باعث شده الهام‌بخش بازیکنان جوان تیم ملی نیز باشد.

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی