Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:46:55 GMT

همکاری فاکسکان با اندونزی برای ساخت خودروی برقی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۴۶۱

همکاری فاکسکان با اندونزی برای ساخت خودروی برقی

شرکت فاکسکان تایوان اعلام کرد با وزارت سرمایه گذاری و چندین شرکت اندونزی برای پشتیبانی از ساخت خودروهای برقی در این کشور آسیای جنوب شرقی پیمان همکاری بسته است.

به گزارش ایسنا، فاکسکان که تولیدکننده قراردادی بزرگ آیفون اپل است، در سالهای اخیر فعالیتهایش را به حوزه خودروهای برقی گسترش داده و با استارتاپ آمریکایی فیسکر و گروه انرژی PTT PCL تایلند قراردادهایی را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکسکان اعلام کرد تفاهم نامه ای برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای برقی از جمله تولید باطری با وزارت سرمایه گذاری اندونزی و همچنین شرکت باطری اندونزی، شرکت انرژی "پی تی ایندیکا" (PT Indika) و فروشنده اسکوتر برقی تایوانی "گوگورو" (Gogoro) امضا کرده است.

طبق اعلام فاکسکان، این همکاری که هدف آن ساخت یک اکوسیستم انرژی جدید در اندونزی است همچنین شامل ساخت صنایع پشتیبانی کننده خودروی برقی نظیر سیستمهای ذخیره سازی انرژی، ایستگاههای مبادله باطری و بازیافت است.

تحت این پیمان همکاری، یک پلتفرم ام آی اچ باز که خدمات سخت افزاری و نرم افزاری فراهم می کند، در دسترس شرکتها در اندونزی قرار می گیرد.

بر اساس گزارش رویترز، لی یو یونگ، رییس هیات مدیره فاکسکان اعلام کرده که فاکسکان قصد دارد قطعات یا خدمات برای ۱۰ درصد از خودروهای برقی جهان تا سال ۲۰۲۵ یا تا ۲۰۲۷ فراهم کند و وعده داد با دانش مونتاژ خود به عنوان بزرگترین تولیدکننده قراردادی محصولات الکترونیکی در جهان، هزینه های تولید و موارد دیگر را برای خودروسازی پایین می آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فاکسکان اندونزي خودروی برقی خودروهای برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول

در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ۵ خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM۵ و لونا برقی ایران‌خودرو، خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی عرضه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فروش خودروهای وارداتی از  16 تا 18 اردیبهشت‌ماه جریان دارد البته این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیانی است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

در این مرحله سه خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM5 و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می‌شود. خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

ازمیان خودروهای برقی عرضه شده قیمت 2 محصول به نام های هونگچی و کی ام سی EJ7 نهایی شده است. البته قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز