Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان رضوی گفت: مرحله دوم مسابقات اسلالوم  اتومبیل رانی قهرمانی کشور روز اول بهمن در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) با حضور ۷۰ ورزشکار برگزار شد.

پیروزی تیم فوتسال فرش آرای مشهد

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر ۲۶ دی در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم حفاری اهواز بود که در پایان با نتیجه پنج بر چهار پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر مسابقه هفته هجدهم نیز تیم فوتسال چیپس کامل مشهد در سالن ورزشی کارگران این شهر میزبان تیم زندی بتن کلاردشت بود که در پایان هفت بر یک  نتیجه را واگذار کرد.

برگزاری مسابقات والیبال بانوان

رییس هیات والیبال تربت‌حیدریه گفت: دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور روز ۲۷ دی به مدت ۲ روز به میزبانی تربت‌حیدریه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر آغاز شد.

 احمد رضوی افزود: چهار تیم خراسان رضوی، مازندران، کردستان و چهارمحال و بختیاری با هم رقابت کردند.

وی اظهار داشت: تیم‌های والیبال تربت‌حیدریه به نمایندگی از خراسان رضوی و شهرکرد به نمایندگی از چهارمحال و بختیاری با غلبه بر حریفان خود به مرحله بعد مسابقات والیبال بانوان کشور صعود کردند.

انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: با حکم رییس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان، مربی مشهدی "مهری یوسف‌زاده" به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان منصوب شد.

مصطفی صفایی افزود: حکم یوسف‌زاده با تایید رییس انجمن بسکتبال باویلچر کشور و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده این مربی صادر شده است.

وی گفت: تیم بسکتبال باویلچر بانوان آویژه صنعت پارسای مشهد در سال جاری با هدایت این مربی عنوان قهرمانی کشور را کسب کرده است.

دعوت به تیم فوتسال

رییس هیات فوتبال تربت‌حیدریه گفت: ۲ نفر از فوتسالیست‌های این شهرستان به نام‌های علی زارعی و عرفان محمدبیگی به اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال جوانان کشور دعوت شدند.

مصطفی یوسفی افزود: زارعی در باشگاه گوشت روز و محمدبیگی نیز در باشگاه پیشگامان مقاومت رشد کرده اند.

برگزاری دیدار تیم فوتبال نساجی در مشهد

تیم فوتبال نساجی مازندران که ورزشگاه خانگی اش  در دست بازسازی است، دیدار خود را در جام حذفی روز ۲۸ دی در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام داد که با نتیجه سه بر یک تیم گل گهر سیرجان را در مشهد شکست داد.

برچسب‌ها فوتبال مشهد فوتسال والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد فوتسال فوتبال مشهد فوتسال والیبال خراسان رضوی تربت حیدریه تیم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناسان، داوران و متخصصین حوزه ورزش، کاندیداهای جشنواره «قهرمان ایران» را انتخاب و سپس با رای مردم، برترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که حدود ۴ سال است زیر نظر انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خود را آغاز کرده، با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر دست‌اندرکاران این رشته، به بهترین عناوین دست یافته است.
این تیم که در سال ۱۴۰۳ نیز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، با روند رو به رشد، تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نظم مثال‌زدنی و نتایج درخشان، توانست نظر کارشناسان جشنواره و مردم ورزش‌دوست و قدرشناس ایران را به خود جلب کند و این عنوان را از نگاه داوران به خود اختصاص دهد.


کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران و مربیان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مستقیم مسابقات خود در رویدادهای مختلف با اهدای یک پیراهن تیم ملی که به امضای ملی پوشان رسیده بود تقدیر و تشکر کردند

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ایران بعنوان یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران نیز از سوی آرای مردمی بعنوان برترین تیم جشنواره «قهرمان ایران» از نگاه مردم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899469

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز