Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:14:48 GMT

وزیر آموزش و پرورش از مدارس رودان بازدید کرد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۸۰۰

وزیر آموزش و پرورش از مدارس رودان بازدید کرد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، وزیر آموزش و پرورش عصر جمعه در سفر به شهرستان رودان به همراه رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کل کشور، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، سرپرست فرمانداری رودان و امام جمعه رودان از نزدیک وضعیت برخی از مدارس و هنرستان کشاورزی این شهرستان پس از بارندگی های اخیر را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس کل کشور باز است

یوسف نوری در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان رودان در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان افزود: طی این بازدید وضعیت مدارس شهرستان رودان پس از سیل و بارندگی های شدید اخیر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی در پاسخ به موضوع بازگشایی مدارس گفت:  مدارس در کل کشور باز است و فعالیت‌ها باید ادامه داشته باشد و حضور وغیاب دانش آموزان صورت می‌گیرد که اولیا نیز باید همکاری داشته باشند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند.

وزیر آموزش و پروروش با اشاره به اینکه ستاد کرونا نیز اعلام کرده است که مدارس باید باز باشد، خاطر نشان کرد: کشورهایی که می خواهیم مثال بزنیم 96 درصد مدارس آنها باز است و این را از افتخارات خود می دانند.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین اخبار از طرح رتبه بندی معلمان نیز گفت: یکشنبه آینده در مجلس در کمیسیون آموزش جلسه ای در خصوص بررسی ایرادات شورای نگهبان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ 88059
 

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش وزیر آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم