Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:51:05 GMT

 ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۸۶۰

 ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف و ضبط شد

سرهنگ "ایرج حسن خانی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد سوختی توسط شخصی در یکی از محلات شهرستان ماکو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس در نهایت محل انباشت شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی در یک عملیات ضربتی از مخفیگاه متهم بازرسی و  ۵۴ هزار لیتر سوخت به صورت قاچاق از نوع  گازوئیل کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این راستا یک نفر به عنوان متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حسن خانی در پایان از همکاری و تعامل شهروندان با خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس قدردانی کرد و افزود: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.                                                              

برچسب‌ها آذربایجان غربی قاچاق سوخت ماکو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی قاچاق سوخت ماکو آذربایجان غربی قاچاق سوخت ماکو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر