Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:38:36 GMT

قشقایی توان صعود به لیگ برتر را دارد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۸۷۹

قشقایی توان صعود به لیگ برتر را دارد

ایسنا/فارس مدافع چپ موثر تیم قشقایی اعتقاد دارد که تیمش همچنان می تواند برای کسب رتبه های بالای جدول و حتی صعود بجنگد!

امین جوادی مقدم که ۲۶ ساله و اهل تهران است، در گفت و گو با ایسنا، بدشانسی ها، مصدومیت ها و اشتباهات داوری را بیش از هر چیز دیگری در افت نتایج چند هفته اخیر موثر دانست.

وی گفت: فکر می کنم فصل خیلی خوبی را سپری کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار نداشتیم اینطور نتیجه بگیریم و در این چند بازی اخیر هم غایبان زیادی که به دلیل مصدومیت و محرومیت داشتیم، کارمان را سخت کرد.

جوادی مقدم افزود: ابتدای فصل اصلا به صعود فکر نمی کردیم اما حالا همه بچه ها از صعود حرف می زنند و می گویند باید برویم بالا. به نظر من نتایج اخیر اتفاقی بوده. در بازی با مس کرمان و پارس جنوبی جم، داوری به وضوح علیه ما بود. با اینکه در زمین خودمان با این تیم ها بازی کردیم، اما انگار خارج از خانه بودیم که داوران اینطور با ما برخورد می کردند!.

او ادامه داد: نمی گویم داوری ها ضعیف بوده اما می توانستند تصمیمات بهتری بگیرند تا حق تیم ما پایمان نشود. در بازی با مس شهربابک هم روی مصدق دریس و محمد عابدی دو بار خطای پنالتی اتفاق افتاد اما نگرفتند. یک علتش هم شاید این بود که آقای رجب زاده همواره به ما توصیه می کردند که کاری به داور نداشته باشید. شاید چون ساکت بودیم حقمان را می خوردند. اما امیدوارم در ادامه همه چیز عوض شود و به مسیر پیروزی بازگردیم.

مدافع چپ قشقایی گفت: وقتی روی دور برد بودیم، انتظار حمایت داشتیم اما دوندگی های آقای نجف پور به جایی نرسید. حالا که رو به نزول هستیم، زمزمه هایی شده که قرار است حمایت هایی از سوی مسئولان انجام شود. یک قول هایی داده اند که عملی نشده ولی امیدوارم هر چه زودتر این وعده ها تحقق پیدا کند تا ما هم بتوانیم با قدرت بیشتری به مصاف رقبا برویم.

امین جوادی مقدم درباره سوابق فوتبالی خود گفت: در تیم های سایپای تهران فوتبالم را شروع کردم و سه سال هم در بزرگسالان این تیم بازی کردم. سپس دو سال سپیدرود را در لیگ برتر همراهی کردم و امسال هم خیلی اتفاقی و با تماسی که آقای مهرداد خادمی(مربی ابتدای فصل قشقایی که پس از هفته اول استعفا داد و کنار رفت) با من گرفت، به قشقایی آمدم.

این بازیکن تیم فوتبال قشقایی شیراز، در خصوص ادامه فصل نیز گفت: می خواهیم با قدرت و تمام وجود جلو برویم. همه صحبت بچه ها و کادر فنی این است که می توانیم رتبه بسیار خوبی کسب کنیم. اگر همین بازی با خیبر را ببریم، دوباره به روزی های اوج برمی گردیم. همه تیم یکدل و مصمم است برای بازگشت به صدر جدول.

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی پس از ۱۴ بازی با ۲۰ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و روز یکشنبه سوم دی ماه در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیبر خرم آباد پارس جنوبی تیم فوتبال قشقایی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ایران مهدی رجب زاده باشگاه مس كرمان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان با هدایت مجید مرتضایی موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال افغانستان پس از صعود به جام جهانی گفت: این صعود تاریخی اتفاق بسیار خوبی بود و به خاطر خوشحالی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم. عنوان پنجمی آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال یکی از بهترین نتایج افغانستان در ورزش‌های تیمی بود.

وی در خصوص ادامه حضورش در تیم افغانستان گفت: قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان دارم تا پایان جام جهانی است و تا آن موقع در خدمت این تیم هستم.

با توجه به اینکه تیم افغانستان توانست با انجام بازی‌های تدارکاتی زیاد، به خوبی برای جام ملت‌ها آماده شود و برخی از این اردوها در شهر مشهد برگزار شد مرتضایی گفت: کشور ایران برای آماده سازی ما کمک‌های بسیار زیادی کرد. ما به مدت ۳ ماه اردوی آماده سازی خود را در شهر مشهد برگزار کردیم. در ۲۲ روز مجموعاً ۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم و سپس توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. در جام ملت‌های آسیا هم تجربه بازی‌های دوستانه کمک کرد که تا روز آخر امیدوار باشیم و در نهایت هم این افتخار نصیب ما شد که به جام جهانی برویم.

وی در پایان گفت: وقتی بعد از بازی به هتل برگشتیم بچه‌های تیم ملی ایران هم از ما حمایت کردند صعود ما را تبریک گفتند. من هم مطمئنم تیم ملی ایران در دیدار نهایی می‌تواند تایلند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 6090857

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند