Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام دکتر سید ابوالقاسم موسوی، رییس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نگاه، زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان با درخششی در که در ماه های اخیر داشته، به استخدام بیمارستان نگاه در آمد و از این پس جزو کارمندان روابط عمومی آن خواهد بود.

 زهره کودایی سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان متولد سال ۱۳۶۸ در استان خوزستان است که با گرفتن دو پنالتی در بازی مقابل اردن در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها نقش بسیار مهمی در صعود تاریخی کشورمان برای نخستین‌بار به جام ملت‌ها ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اولین بازی این دور از رقابت‌ها مقابل هند میزبان نیز با یک واکنش فوق‌العاده مانع از گل‌زنی حریف و در نهایت باعث کسب یک امتیاز برای تیم ملی بانوان شد.

همچنین مالک هواپیمایی وارش از اقدام حمایتی این شرکت هواپیمایی به پاس نمایش درخشان تیم ملی فوتبال بانوان خبر داد.

طبق اعلام رضا حدادیان مالک شرکت هواپیمایی وارش، کلیه‌ پروازها‌ی اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران به مقاصد گوناگون توسط هوا‌پیمایی وارش ظرف مدت یک سال آینده رایگان خواهد بود. 

رضا حدادیان مالک هواپیمایی وارش و مالک باشگاه نساجی، کاروان تیم ملی فوتبال بانوان را رایگان و با پرواز اختصاصی به هند فرستاد و همین اقدام او باعث شد ایران تنها تیمی باشد که اعضای آن به کرونا مبتلا نشده اند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با بررسی عوامل انتظامی با خبر شدیم یک راننده تاکسی اینترنتی به شهروندانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند خدمات رایگان ارائه می‌کند و آنها را بدون اخذ کرایه به مقصد می‌رساند که با توجه به همکاری ایشان در تشویق افراد جامعه به رعایت حجاب و عفاف توسط عوامل انتظامی از ایشان دعوت به عمل آمد و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: اجرای این طرح نیاز به مشارکت همگانی مردم عزیز دارد تا با عوامل انتظامی همگام و همسو باشند و با روشنفکری آگاهانه قوانین جامعه ایران اسلامی را رعایت کنند.

وی افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشته است و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

تشویق بانوان به رعایت حجاب

«رشید رستم پی» راننده تاکسی اینترنتی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر هدف از این اقدام را تشویق بانوان به رعایت حجاب و ترویج این فرهنگ اعلام کرد و گفت: ضمن خدمت رایگان به مسافرانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند به مسافرانی که به نوعی حجاب و پوشش مناسب ندارند نیز تذکر لسانی می‌دهم تا سهمی در راستای نهادینه سازی این فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشم.

کد خبر 6088432

دیگر خبرها

  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!