Web Analytics Made Easy - Statcounter

جونگ هو یئون بازیگر سریال Squid Game به گمانه زنی های کاربران Reddit در مورد بازگشت شخصیت کانگ سائه بیوک در فصل دوم این سریال محبوب کره ای پاسخ داده است. جونگ در این سریال نقش بازیکن شماره ۹۶۷ با نام سائه بیوک را بازی می کند که یکی از شخصیت های اصلی و معدود شخصیت های دوست داشتنی سریال است. سائه بیوک یک فراری اهل کره شمالی است که یک برادر کوچکتر داشته و برای آوردن مادرش از کره شمالی به بخش جنوبی و فراهم کردن زندگی بهتری برای خانواده اش، وارد بازی مرکب می شود اما به شکلی تراژیک در اپیزودهای پایانی فصل اول سریال Squid Game کشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک ویدیو یوتیوبی که Vanity Fair آن را منتشر کرده، جونگ به برخی از مهم ترین تئوری های طرفداران سریال پاسخ می دهد.

در حالی که بسیاری از بازگشت سائه بیوک به فصل دوم سریال Squid Game خبر می دهند، جونگ هو یئون با این تئوری مخالف بوده و می گوید که از سرنوشت شخصیت بازیکن شماره ۰۶۷ راضی بوده و از اینکه دیگر لازم نیست در این نقش بازی کند خوشحال است. جونگ پیش از این گفته بود که در هنگام بازی در نقش سائه بیوک بسیار احساسی بوده و فشار زیادی را تحمل کرده است به طوری که قطع ارتباط با سرنوشت تراژیک این شخصیت برایش دشوار بوده است. از زمان انتشار سریال Squid Game، تعداد دنبال کنندگان جونگ هو یئون در اینستاگرام به بیش از ۲۰ میلیون نفر رسیده است. اخیراً هوانگ (کارگردان سریال) و جونگ در مراسم Gotham Awards شرکت کرده و سریال Squid Game به اولین درام کره ای تبدیل شد که یک جایزه مهم تلویزیونی در ایالات متحده را از آنِ خود می کند.

در این مراسم بود که هوانگ و جونگ با شوخی در مورد بازگرداندن شخصیت سائه بیوک به فصل دوم سریال Squid Game در قالب یک خواهر دوقلو یا بازگشت به زندگی سائه بیوک سخن گفتند. با این وجود به نظر می رسد که مرگ بازیکن شماره ۰۶۷ قطعی بوده و هنوز هم به طور رسمی ساخت فصل دوم این سریال کره ای از سوی نتفلیکس تایید نشده است. در حالی که بسیاری از طرفداران این سریال از بازی جونگ در نقش سائه بیوک استقبال کرده اند، جای تعجب ندارد که تئوری هایی برای بازگرداندن این شخصیت به فصل دوم سریال Squid Game منتشر شود. علیرغم اینکه جونگ اکثر تئوری های مطرح شده توسط کاربران را رد کرده اما طرفداران را خلاق دانسته و اظهار امیدواری کرده است که کارگردان در ساخت فصل دوم از این ایده ها استفاده کند.

منبع: آخرین

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: سریال Squid Game فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم