Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره این مسابقات با رقابت بیش از ۱۲۰ لوچوکار عنوان دارمسابقات کشتی آزاد، ساحلی و پهلوانی کشور در ۵ وزن پهلوانی ۶۵، ۷۵، ۸۵، ۹۵ و ۹۵ و دو وزن سرپهلوانی -۸۵ و بالاتر از ۸۵ کیلوگرم طی دو روز درسالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد و جمعه ش. پایان یافت.

در این مسابقات در وزن -۶۵ کیلوگرم مهران خانلری از جویبار، در وزن -۷۵ کیلوگرم علی اکبر زرودی از عباس آباد، در وزن -۸۵ کیلوگرم حسین خداکرمی از نور، در وزن -۹۵ کیلوگرم سبحان اصغری و ۹۵ کیلوگرم سهیل قلی پور هر دو از بابل با برتری برابر همه حریفان خود عنوان سرپهلوانی را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رقابت برای کسب سرپهلوانی این جام، در وزن آزاد -۸۵ کیلوگرم حسین شریف پور و ۸۵ کیلوگرم محمدعلی تبار از بابل با شکست همه رقبا عنوان سر پهلوان را کسب کردند.

از سوی کمیته برگزاری مسابقات کشتی لوچو جام شهدای بهمن به پهلوان‌های این مسابقات یک رأس گوسفند، تندیس جام شهدای ششم بهمن و به دو سرپهلوان این مسابقات نیز دو رأس گاو، تندیس جام اهدا کردند.

تلاش برای ملی برگزاری کردن کشتی لوچ در دوره سوم

مسئول اجرایی مسابقات کشتی لوچو جام شهدای ششم بهمن آمل، با مثبت ارزیابی کردن، سطح کمی و کیفی برگزاری این جام گفت: خوشبختانه در دومین دوره این رقابت‌ها هم تعداد لوچو کاران وهم کشتی گیران ولوچوکاران مطرح و صاحب نام کشوری که کمربند و بازوبند طلا در سال‌های گذشته کسب کرده بودند، حضور داشتند.

علی تقی پور افزود: این مسابقات با برنامه ریزی خوب کمیته فنی و ستاد گرامیداشت ششم بهمن آمل با نظم و ترتیب خاصی پیش بینی شده و با تجربه‌ای که همه عوامل برگزاری از نخستین دوره داشتند، در سطح خوب و ممتازی برگزار شد.

وی افزود: مسابقات این دوره مطابق قوانین جدید کشتی لوچو برگزار شد و به همین خاطر کشتی گیران جوان و عنوان دارهای کشتی آزاد که حضور داشتند، با کمترین گله واعتراضی همراه بوده است.

مسئول اجرایی مسابقات کشتی لوچوجام شهدای ششم بهمن آمل، همچنین از عزم جدی و آمادگی کامل دست اندرکاران این مسابقات برای برگزاری مسابقات به صورت ملی در دوره سوم خبر داد. این مسابقات به عنوان نخستین برنامه تدوین شده ستاد گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن مردم شهرستان آمل است که در بخش ورزشی برگزارشد. کشتی لوچو، کشتی باستانی و سنتی مردم مازندران است.

کد خبر 5405694

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی پهلوانی برنامه مسابقات آمل بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی سیل کرمان ویروس کرونا برف و یخبندان سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی تعطیلی مدارس راهداری مسابقات کشتی ۸۵ کیلوگرم کشتی لوچو جام شهدای ششم بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم ملی آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ روزهای ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود. محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در این اردو حضور ندارد.

تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیب کامل و با ۶ سهمیه راهی المپیک پاریس خواهد شد.

اسامی نفرات دعوت شده که می باید، به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز و محمد حسیوندپناهی

۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی، مهدی محسن‌نژاد و پویا ناصرپور

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی و محمدمهدی کشتکار

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی و حجت رضایی

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی و علی دارابی

۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد، غلامرضا فرخی و محمدرضا مختاری

۸۲ کیلوگرم: اشکان سعادتی‌فر و شاهین بداغی

۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی، ناصرعلیزاده، محمدحسین محمودی و بهروز هدایت

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی، شایان حبیب زارع و حسین بالی

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده، فردین هدایتی، محمد سروش رنجبر و مهرداد کلیوند

کادر فنی: حسن رنگرز (سرمربی)، حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده (مربیان).

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند