Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با همت راهداران و نیروهای سپاه اکثر جاده‌های روستایی استان زنجان که بخاطر بارش‌های اخیر مسدود شده بود بازگشایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززنجان، به دلیل بارش‌های سنگین برف در چند روز اخیر در استان مسیر بیش از 500 روستا مسدود شد که با تلاش راهداران و دیگر دستگاه‌های اجرایی همانند سپاه بیشتر آن‌ها بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا صفی الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه اکثر جاده‌های روستایی استان بازگشایی شد اظهار داشت: با تلاش راهداران و برخی دستگاه‌های اجرایی همانند سپاه پاسداران اکثر جاده‌های روستایی استان زنجان که بر اثر کولاک برف مسدود شده بود بازگشایی شد. جا دارد از سپاه عزیز بابت همکاری بی‌دریغش تشکر کنم.

 وی افزود‌: راه‌های روستایی چندین بار بازگشایی شدند اما به دلیل کولاک شدید برف مجدداً مسدود شدند.  خوشبختانه با بهتر شدن وضعیت آب و هوا و تلاش نیروهای امدادی وضعیت مسدودی راه‌های اصلی و فرعی بهتر شد.

امدادرسانی در جاده‌های برفی خراسان شمالی به روایت تصویرگزارش|کوچه‌ها و خانه‌های مردم سنندج در محاصره برف/شهرداری برای برف‌روبی و نمک‌پاشی کاری نمی‌کند+تصاویر350 روستای کردستان همچنان در محاصره برف قرار دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به این‌که در حال حاضر تردد در بیشتر جاده‌های روستایی برقرار است تاکید کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های استان زنجان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر به علت کولاک شدید برف فقط جاده‌های زنجان‌- تخت سلیمان و همینطور تهم- چورزق  مسدود است.

کرامتی افزود: از مردم درخواست می‌شود از ترددهای غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند و در صورت ضرورت برای تردد از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند. همچنین شهروندان حتماً تجهیزات زمستانی و گرمایشی از جمله، پتو، مواد غذایی خشک و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا آب و هوا جاده های روستایی بازگشایی شد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است