Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:37:21 GMT

بازی بسیار سختی برابر مس رفسنجان داریم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۴۵۸۰

بازی بسیار سختی برابر مس رفسنجان داریم

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: در این دو سال دو تیم بازی‌های جذابی با هم داشتیم و هر دو تیم دوست دارند فوتبال بروز و جذاب و خوبی با هم بازی کنند و اصرار به مسائل دفاعی بیش از حد ندارند و این باعث می‌شود بازی زیبا و جذاب شود.

وی بیان کرد: برای ما همیشه بازی با مس سخت است و می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما بازی راحت نداریم و هر بازی سه امتیاز دارد. این بازی برای هر دو طرف مهم است و هر دو تیم می‌خواهند حداکثر امتیاز را کسب کنند.

وی ادامه داد: مس پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و همیشه برای رقیبان خود بسیار تیم قابل احترامی است. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. از مسئولان تیم مس رفسنجان هم تشکر می‌کنم که در این یکی دو روز سعی کردند با ما همکاری کنند تا شرایط خوبی داشته باشیم. اینجا همه چیز خوب است و امیدوارم هواداران هر دو تیم از بازی فردا لذت ببرند.

نویدکیا در خصوص محرومان و مصدومان تیمش در بازی با مس نیز گفت: در این بازی یاسین سلمانی مصدوم است و سروش رفیعی و امید نورافکن محروم هستند. یک بازیکن هم همراه ما نیامد که بعداً در این خصوص صحبت می‌کنیم ولی بقیه بازیکنان هستند و مشکلی نداریم.

کد خبر 5405741

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم مس رفسنجان تیم فوتبال سپاهان اصفهان محرم نویدکیا بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی سیل کرمان ویروس کرونا برف و یخبندان سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه امداد رسانی تعطیلی مدارس راهداری دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند