Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مقام‌های استرالیا اعلام کرده‌اند که این کشور پانزده هزار پناهجوی افغانستانی را طی چهار سال آینده می‌پذیرد.

وزیر مهاجرت استرالیا گفته است که تصمیم افزایش اعطای پناهندگی به مهاجرین افغان با توجه به وضعیت بشری کنونی در افغانستان اتخاذ شده است.

الکس هاک در توئیتی نوشت:‌ «استرالیا به کسانی‌که با نیروهای دفاعی ما و مامورین وزارت خارجه کار کرده اند، زنان و دختران و اقلیتها اولویت خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

استرالیا در ماه اگوست سال گذشته اعلام کرده بود که ۳۰۰۰ پناهنده افغانستانی را می‌پذیرد.

وزارت امور داخله استرالیا گفته است که تاکنون بیش از ۳۲ هزار تقاضای پناهندگی دریافت کرده‌است.

پس از سقوط افغانستان به دست طالبان، مهاجرت از این کشور افزایش یافته است.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان طالبان استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی دولت در مراسم تجلیل از مقام معلم در گلپایگان با اشاره به اینکه امروز نرخ باسوادی در کشور به مرز ۹۸ درصد رسیده و از میانگین جهانی بالاتر رفته گفت: همانگونه که نرخ سواد با همت معلمان افزایش یافته مسیر رشد متفاوتی هم طراحی و برنامه ریزی شده است.


بهادر جهرمی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزود: این نوع رتبه بندی در دانشگاهها طی دهها سال ان هم برای جامعه اماری ۶۰ هزار نفر انجام می شود اما طرح رتبه بندی معلمان با جمعیت ۱۵ برابر فقط در طول یکسال صورت می پذیرد .
وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته معلمان بعضا با روال های غلط جذب می شدند گفت : دولت در نگاه میان مدت خود تمرکزش را بر روی جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان گذاشته است .


بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت بیشترین مجوز استخدام ازمونی برای آموزش و پرورش صادر کرده و سعی شده چند مرحله ای باشد تا انتخاب معلم بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج