Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: خوشبختانه با واکسیناسیون مطلوب انجام شده و رعایت پروتکل های بهداشتی رنگ بندی کرونایی استان در وضعیت آبی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص وضعیت کرونایی استان اظهارداشت: خوشبختانه وضعیت واکسیناسیون استان در شرایط خوبی است و در حال حاضر  ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تصریح کرد:  همچنین ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دو نوبت واکسن و  ۲۱ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال هر سه نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یادآورشد: واکسن به اندازه کافی هم تولید داخل و هم وارداتی در تمامی پایگاه‌های تزریق واکسن موجود است و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم.

حبیبی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گفت: بر اساس رنگ بندی کرونایی تمامی شهرستانهای استان قزوین در وضعیت آبی قرار دارند، اما کاهش قابل توجه مرگ و میرها و از طرفی تزریق واکسن که با جدیت صورت می گیرد نباید سبب عادی انگاری نسبت به این بیماری در جامعه شود.

وی اظهارداشت: لازم است مردم عزیز استان همچنان در رعایت پروتکل ها جدی باشند و استفاده از ماسک، تزریق واکسن را مورد توجه قرار دهد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین یادآورشد: از همه شهروندان درخواست می کنیم با همراهی خود کمک کنند تا بتوانیم با مهار کامل ویروس شاهد ریشه کن شدن بیماری در استان و کشور باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و عید نوروز، تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان امیدوار بود که در تعطیلات نیز روزهای بدون بیمار کرونایی را داشته باشیم و بتواتیم شرایط را کنترل کنیم.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا واکسیناسیون استان قزوین مرگ جامعه ویروس تعطیلات استانداری قزوین منوچهر حبیبی رعایت پروتکل استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند