Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که به تعصب به پیراهن تیم شهرت داشت، از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت تمام مبلغ قرارداد سه فصل آینده خود شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که 17 آذر و پس از اختلاف مالی با مدیران باشگاه پرسپولیس ایران را ترک کرده بود، قراردادش را با سرخپوشان فسخ و به طور رسمی از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشویچ دو فصل دیگر (تا پایان فصل 2023_2024) با تیم پرسپولیس قرارداد داشت و حالا با شکایت به فیفا خواستار دریافت تمام مبلغ حدود 900 هزار یورویی قرارداد خود شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه رادوشوویچ برانکو پرسپولیس مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی بازی بین تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هیجان بالایی دنبال می‌شود.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت با نتیجه 1-0 شکست خورده بود در این بازی از ابتدا نمایش هجومی داشت و سعی داشت این گل را جبران کند.

تلاش‌های میزبان در نیمه نخست فرصت چندانی خطرناکی را ایجاد نکرد و آن‌ها در نیمه دوم بیشتر به گلزنی نزدیک شدند ولی خوش شانس نبودند.

پی‌اس‌جی که در بازی رفت هم دو بار به تیرک دروازه دورتموند ضربه زده بود، در این بازی هم این بدشانسی را تکرار کرد. اولین ضربه در دقیقه 47 و پیش از اولین گل دورتموند در این بازی رقم خورد.

بعد از ارسال به محوطه جریمه که با واکنش مدافع تیم آلمانی مواجه شد، وارن زئیر امری در یکقدمی دروازه به توپ رسید و می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

بازی با گل متس هوملس با نتیجه 1-0 به سود دورتموند دنبال می‌شد که تیم فرانسوی به یک فرصت عالی دیگر برای گلزنی رسید اما باز هم تیرک دروازه مانع آن‌ها شد. در دقیقه 61 نونو مندس با فاصله از محوطه جریمه شانس خود را با شوتزنی از راه دور امتحان کرد و که ضربه‌اش به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد.

دیگر خبرها

  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • شکایت پرسپولیس از استوری جنجالی مدافع سپاهان
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • مارکا شیفته شهاب: فیفا را خبر کنید، پوشکاش حقشه
  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!