Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:09:34 GMT

فروش ویژه بازارهای روز کوثر به مناسب روز زن

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۳۰۱

فروش ویژه بازارهای روز کوثر به مناسب روز زن

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز زن در روزهای دوم و سوم بهمن ماه، بازارهای روز کوثر فروش ویژه داشته و مردم میتوانند از تخفیفات ارائه شده در این روزها بهره مند شوند.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فروش ویژه بازارهای روز کوثر اصفهان به مناسب روز زن، اظهار کرد: در روزهای شنبه و یکشنبه، دو م و سوم بهمن ماه، طرح خرید شفاف در بازارهای روز کوثر اصفهان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس قیمت هر کیلو تخم مرغ شانه‌ای ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان، برنج تایلندی ۱۰ کیلویی ۱۱۰ هزار تومان، هر کیلو مرغ گرم ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان، پنیر پگاه ۲۱۰ گرمی ۹ هزار و ۹۴۵ تومان و هر عدد تن ماهی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش ایمنا، قیمت انواع کالاهای تخفیفی این طرح در جدول زیر آمده است:

کد خبر 550366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز زن تبریک روز زن بازار کوثر تخفیف شهرداری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان کارت تخفیف فروش ویژه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازارهای روز کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول