Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@03:18:11 GMT

جزییات ثبت نام وام دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۳۸۲

جزییات ثبت نام وام دانشجویی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مسعود گنجی با اشاره آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت: پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از اول بهمن ماه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ بازگشایی شده است.

وی درباره نحوه ثبت نام توضیح داد: از اول بهمن ماه هر دانشگاهی که در پرتال صندوق رفاه شروع به ثبت نام کرد، وام دانشجویی هم برای آن دانشگاه‌ها فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس صندوق رفاه گفت: به عنوان مثال دانشگاهی امکان دارد اول بهمن ماه در پرتال صندوق رفاه ثبت نام کند، بنابراین ثبت نام وام برای دانشجویان این دانشگاه از اول بهمن فعال می‌شود و امکان دارد دانشگاهی از سوم بهمن ثبت نام کند در این صورت ثبت نام وام برای دانشجویان آن دانشگاه از سوم بهمن آغاز می‌شود.

وی افزود: بنابراین دانشگاه‌ها تا ۱۵ بهمن برای ثبت نام فرصت دارند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: نحوه درخواست تقاضا به این صورت نیست که همه دانشجویان باهم بتوانند ثبت نام کنند، اول باید دانشگاه‌ها ثبت نام کنند تا پرتال صندوق رفاه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشگاه‌های مذکور بازگشایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۴ درصد از درخواست‌های وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پرداخت شده است و مابقی نیز پرداخت خواهد شد.

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام وام دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری تسهیلات دانشجویی تسهیلات بانک ها وام های دانشجویی صندوق رفاه اول بهمن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - خدیجه نادری: دانشگاهیان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در حمایت از جنبش دانشجویی دانشجویان آمریکا ظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت همراه با نماز جماعت تجمیعی در سه راه زبان دانشگاه اصفهان تجمع کردند.

کد خبر 6090993

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند