Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس آمادگی دارد تا با اقدامات اساسی مشکلات معلولان را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، با حضور جمعی از مسئولان استانی، یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس و مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت در محل انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان افتتاح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نوبانی در این مراسم بیان کرد: معلولیت محدودیت نیست و شما با پشتکار و استعداد فراوان خود ، هنرها و آثار نفیسی خلق کرده اید ‌.

نوبانی گفت : برای رفع مشکلات جامعه معلولین سعی میکنیم جلسات به صورت فصلی برگزار کنیم تا با همفکری و همکاری همه دستگاه ها بتوانیم تسهیل کننده امور معلولان باشیم .

وی تصریح کرد: از آنجایی که شهر بندرعباس به عنوانی یک شهر خلاق و گردشگر شناخته شده می توانیم غرفه هایی برای معلولان در نظر بگیریم تا صنایع دستی تولید شده توسط آنها به همه جامعه بهتر معرفی شود.

قابل ذکر است؛ نخستین فروشگاه و نمایشگاه دایمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت به همت انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان از امروز پنجشنبه سی ام دی ماه کار خود را آغاز کرده است و مکان نمایشگاه و فروشگاه برای بازدید و خرید عموم شهروندان واقع در بلوار امام حسین (ع)،جنب شرکت آب و فاضلاب روستایی، ساختمان انجمن ضایعات نخاعی استان واقع شده است.

 انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا عضو شورای اسلامی صنایع دستی هرمزگان مشکلات معلولان جامعه امام حسین شرکت آب و فاضلاب امام حسین شهرداری مشکلات معلولان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران؛ مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ایین آغاز زندگی مشترک این دو زوج گفت: بسترسازی برای آغاز زندگی مشترک برای همه گروه‌های جمعیتی و سنی از جمله افراد دارای معلولیت از موضوعاتی است که این اداره کل در شهرداری تهران دنبال می‌کند. 

حمید صاحب با بیان اینکه در سال گذشته از سوی یکی از مجموعه‌های مرتبط با حوزه ناشنوایان جشن ازدواج برای ۵۰ زوج برگزار شده است، افزود: در سال جاری تسهیل گری ازدواج با استفاده از مشوق‌هایی که در قانون پیش بینی شده است در دستور کار قرار دارد و امیدواریم امسال شاهد اجرای مراسم پیوند زوجین جوان دارای معلولیت بیشتری با یکدیگر باشیم.

به گفته وی، با همکاری تشکل‌های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت جشن ازدواج برای گروه‌های مختلف معلولیت برگزار شود. 

در این آیین که با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، خطبه عقد این زوجین جاری و هدایایی به انان اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس