Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:41:24 GMT

امسال کدام مبلمان، ترند است؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۴۱۷

امسال کدام مبلمان، ترند است؟

امروزه مبلمان به عنوان بخش اصلی اتاق های نشیمن و پذیرایی منازل به شمار می آید به گونه ای که نقطه کانونی دکوراسیون را به خود اختصاص می دهند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایده چین، قطعا شما مخاطب عزیز می‌دانید که انتخاب مبلمان در بین طرح و سبک های مختلفی که دارد کاری دشوار است و به مهارت بالای نیازمند است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت انتخاب جنس و سبک مبلمان برای منزل به تجربه و دانش کافی در این زمینه محتاج است. در این مقاله انواع مبل جدید  را به شما خواننده عزیز معرفی می کنیم تا بتوانید مبلمانی را که مدنظرتان است را از طریق مطالب این مقاله پیدا نموده و به راحتی خریداری کنید پس با ما همراه باشید

انواع مدل مبل ترند  کدامند؟

مدل مبلمان در طرح های گوناگونی از جمله مبل راحتی – مبل سلطنتی – مبل منچستر و انواع مبل کلاسیک طراحی و به بازار عرضه شده است . انتخاب هر کدام از این نوع مبل ها به سلیقه و نوع دکوراسیون منزلتان ارتباط دارد. در ادامه مقاله انواع مبل جدید  که ذکر شده را جداگانه به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم.

 مدل مبل جدید راحتی و سلطنتی 

 یکی از انواع مدل مبل هایی که بسیار مورد پسند خانواده های ایرانی بوده و در بین آنان محبوب می باشد مدل مبل راحتی می باشد، در دنیای امروزی مبلمان از وسایل ضروری و مورد نیاز اکثریت منازل محسوب می‌شود و معمولا افراد مدت زمان زیادی از وقت خود را برای انجام فعالیت های روزمره بر روی مبلمان می گذرانند لذا بر این اساس معمولا فضای اتاق نشیمن بیشتر منازل دارای یک دست مبل راحتی می باشد.

 مدل مبل  راحتی دارای انواع مختلفی مانند مبل راحتی طرح ال- مبل راحتی اسپرت و ... می باشد که هر یک ازاین مدل ها می تواند به نوبه خود برای منازلی که دارای سبک دکوراسیون داخلی مدرن می باشد می تواند انتخاب درست و درخور توجه ای باشد.

 این مطلب را نیز از دست ندهید: راهنمای خرید پاف ؛ چیدمان خانه را هیجان انگیز کنید.

 علاوه بر اینکه به نوع مبلمان می بایست به رنگ آن نیز توجه کنید . اگر می خواهید مبلمانی که برای منزلتان انتخاب و خریداری می کنید در نوع خود بی نظیر و تک باشد می بایست رنگ مبل ها را با رنگ دکوراسیون منزلتان ست نمایید علاوه بر این انتخاب می توانید به گونه ای دیگر فضای دکوراسیون و مبلمان منزلتان را زیباتر کنید به این طریق که رنگ مبلمان را با رنگ فضای دکوراسیون متضاد انتخاب کنید. ولی اگر میل دارید که رنگ مبلمان با دکوراسیون ست باشد ، ست کردن رنگ مبلمان با پرده- کفپوش و فرش می‌تواند به نوبه خود ایده‌ای جالب برای انتخاب رنگ مبل باشد.

مبل جدید ال باکس دار :

در این نوع مبل ترند باکس های کوچکی به کار رفته که پنهان بوده و در زیر مبل به کار گذا شته شده است که شما می توانید از آن برای جایگذاری وسایل اضافه استفاده نمایید. بخش انتهایی مبل که بخش کوچک مبل نیز می باشد از طریق یک باکس دارای جک از روی صندلی بلند می شود و می توان از آن برای جایگذاری وسایلتان استفاده نمایید.

مبل ال یو شکل:

در حقیقیت علت نامگذاری این مبل جدید طرز چیدمان آن به شکل Uانگلیسی می باشد . از ویژگی های این نوع مبل این است که علاوه بر فضای کمی که به خود اختصاص می دهد موجب می شود که نشیمن منزل شما حالتی گرم و صمیمی داشته باشد.

بهترین مکان برای چیدمان مبل های راحتی یو شکل مرکز اتاق یا نشیمن می باشد که این خود یکی از ویژگی های خاص این نوع مبل است.

مبل راحتی ال نیم دایره:

 همانگونه که از نام آن پیدا است به راحتی می توان تشخیص داد که شکل ظاهری این مبل چگونه است، این نوع مبل جدید 2020 در حین راحتی بیشتر حالت رسمی دارد.

 تبدیل مبل ال به تختخواب:

 از دیگر ویژگی های خوبی که  این مبل ها دارند این است که می توانیم به صورت دو خط عمود آن ها را کنار هم چیده و آن را به تختخواب تبدیل کرد.

یکی دیگر از انواع مدل مبلمان نوع سلطنتی و نیمه سلطنتی می باشد که در اکثریت منازل ایرانی این نوع مبل را می توان دید، اگر دکوراسیون منزلتان کلاسیک می باشد برای زیباتر نمودن دکوراسیون داخلی انتخاب مبلمان مدل سلطنتی انتخاب مناسبی است.

مدل مبل سلطنتی در طرح ها و رنگ های گوناگونی پایه ریزی شده است شما می توانید طرح و رنگ این مدل مبل را مطابق با رنگ و نوع دکوراسیون داخلی منزلتان انتخاب نمایید.

مدل مبل چستر 

 یکی دیگر از انواع مدل مبل جدید  مبل چستر است که امروزه بسیار مورد توجه اکثریت افراد می باشد و در طراحی ان نوع از مبل  از لمسه های زیادی استفاده می کنند که لمسه ها در قسمت پشتی و کف مبل وصل می کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبلمان ایده چین انواع مدل مبل نوع مبل مبل راحتی مبل جدید رنگ مبل مبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد

سرمربی تیم ملی تایلند از حریف تیمش در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت «Thai Post» تایلند، میگل رودریگو در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال تایلند مقابل ایران در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: هر دو تیم مسابقه‌ای بسیار پُرچالش پیشِ‌رو خواهند داشت. آنها پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا هستند. ما به‌عنوان میزبان مسابقات دوست داریم تورنمنت را با شکست ایران به پایان برسانیم.

وی با اشاره به دو پیروزی دشوار تایلند مقابل عراق و تاجیکستان خاطرنشان کرد: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند، قدرت مهمی به تایلند اضافه می‌کنند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند، در دو بازی قبلی به‌خاطر حمایت آنها پیروز شدیم، امیدوارم در دیدار فینال نیز همین حمایت را داشته باشند.
ایران نسبت به گذشته برنامه‌های متفاوتی دارد و در این تورنمنت، رقبا را به‌آسانی قبل شکست نداده است، حالا همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

سرمربی تیم ملی تایلند با بیان اینکه به شاگردانش گفته است فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی دارند، گفت: دو بازی اخیر ما به وقت اضافه رسیده است و خستگی بازیکنان طبیعی است، همچنین دو بازیکن خودمان را از دست داده‌ایم و 10 بازیکن در اختیار داریم (بدون احتساب دو دروازه‌بان). کارمان به‌خاطر خستگی سخت‌تر است، اما اینها بهانه نیست و می‌خواهیم با بهترین شرایط آماده شویم.

همچنین محمد عثمان موسی، بازیکن تیم ملی تایلند در این نشست خبری تصریح کرد: این اولین تورنمنت آسیایی من است و بسیار آماده هستم. بازی خیلی دشواری پیشِ‌رو داریم، چون ایران رقیب ماست. فرصت خوبی برای تاریخ‌سازی در تایلند پیشِ‌رو داریم و باید برای پیروزی تلاش کنیم. در بازی قبلی محروم بودم و به همین خاطر، فرصت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان برای استراحت داشتم.

اصغری‌مقدم: ازبکستان آن‌قدرها هم قابل احترام نبود

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند از ساعت 14:30 فردا (یکشنبه ـ به‌وقت ایران) در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد