Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - زهرا آهنگرزاده گفت: کمینه دمای هوا در تمامی شهرستان های خراسان رضوی جمعه شب به زیر صفر رسید که کمترین آن در قوچان با ۱۲ درجه زیر صفر بود. 

او گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد پنج درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز تغییر محسوسی نداشته و روز‌های یکشنبه و دوشنبه به ترتیب هشت و ۱۲ درجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای دیشب مشهد پنج درجه زیر صفر بود که تا پایان هفته ۲ تا سه درجه افزایش دارد، اما به بالای صفر نمی‌رسد.

وزش باد شدید در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که بیشترین آن در شهرستان‌های بردسکن، مشهد، بجستان و سبزوار با ۶۵ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

به گفته او در این مدت در شهرستان‌های قوچان، سرخس، نیشابور، کاشمر، فریمان، بردسکن، کلات، تربت‌جام، تایباد و بجستان این استان بارش باران گزارش شده که بیشترین آن در تایباد با ۲.۵ میلمتر بوده است.

سامانه بارشی همراه با بارش باران، کاهش دما و وزش باد شدید صبح امروز از خراسان رضوی خارج شده و برای روز‌های آتی جو پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها و افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دمای هوا خراسان رضوی دمای هوای زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه عصر امروز آسمان نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: حداکثر سرعت باد را برای عصر ۵۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک پیش بینی میکنیم.

وی افزود: حداقل دمای امروز ۱۳ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا تا ۳۳ درجه سانتیگراد گرم شود.

قاضی با بیان اینکه برای فردا نیز پیش بینی آسمان ابری و نیمه ابری همراه با وزش باد و گردو خاک را داریم گفت: انتظار داریم دمای فردا حداقل به ۱۵ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۳۳ درجه سانتیگراد برسد.

وی با بیانی اینکه احتمالا حداکثر دما در روز پنجشنبه با کاهش ۵ درجه‌ای به ۲۸ درجه سانتیگراد برسد گفت: احتمالا پنج شنبه شب شاهد رگبار‌های پراکنده در سطح استان باشیم.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود