Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:25:39 GMT

اقدام درویش برای بستن پرونده اوساگوآنا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۴۴۸

اقدام درویش برای بستن پرونده اوساگوآنا

اوساگوآنا، مهاجم سابق پرسپولیس هنوز پرونده بازی با این باشگاه دارد و مطالبات خود را دریافت نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مشکلات احتمالی این پرونده، اهمیت توافق با این بازیکن و بسته شدن حکم فیفایی این بازیکن نیجریه‌ای، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، در تلاش است پرونده وی را با ارسال مبلغی مختومه کند اما مشکلاتی پیش پای او قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درویش اصل پول کریستین اوساگوآنا را فراهم و به صرافی اعلام کرده تا پایان ساعت کاری امروز این پول به حساب وی در قطر بنشیند اما باتوجه به مسائل تحریم و انتقال پول این فرایند ساده نیست و ممکن است روند طولانی‌تری را طی کند. اتفاقی که در دیگر پرونده‌های شکایت از این باشگاه‌ هم رخ داد و پس از فراهم شدن منابع مالی چالش بزرگی برای انتقال پول متوجه مدیران پرسپولیس بود‌.

 

رضا درویش به جز این پرونده چالش‌های مالی جدی مثل پرداخت بدهی‌های داخلی، موضوع باشگاه پدیده، ماجرای نامه باشگاه کورتریک بلژیک برای محمدنادری، پرونده استوکس و به جریان افتادن پرونده مالی رادوشویچ را در پیش دارد. چالش‌هایی که حل آنها احتیاج به منابع مالی کافی خواهد داشت.

پرسپولیس تهران رضا درویش (مدیرعامل) کریستین اوساگوآنا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران رضا درویش مدیرعامل کریستین اوساگوآنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال