Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما درنیمه شمالی کشورو آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرتردد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، صادق ضیاییان با اشاره به جو آرام و پایدار در کشور گفت: از امروز(۲بهمن ماه) تا سه‌شنبه(۵بهمن‌ماه) در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود از این رو افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوشنبه (۴بهمن‌ماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی و سه‌شنبه (۵بهمن‌ماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی و گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه (۶بهمن‌ماه) با گذر امواج  تراز میانی جو در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی بارش رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان امروز(۲بهمن‌ماه) در بعضی ساعات سرعت وزش باد در جنوب شرق کشور افزایش می‌یابد و خیزش گرد وخاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست همچنین از امروز(۲بهمن ماه) تا چهارشنبه (۶بهمن‌ماه) در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد و طی همین مدت افزایش تدریجی ۴ تا ۸ درجه ای دما در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز(۲بهمن ماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: دمای هوای تهران فردا (۳ بهمن‌ماه) صاف همراه با غبار محلی با کمترین و بیشترین دمای ۳- تا ۱۰ درجه سانتیگراد، در روز دوشنبه (۴ بهمن‌ماه) صاف و غبارآلود با کمترین و بیشترین دمای ۱- و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی امروز (۲ بهمن‌ماه) ارومیه و زنجان با دمای ۴- درجه سانتیگراد، سردترین مرکز استان‌ کشور لقب می‌گیرد و فردا (۳ بهمن‌ماه) ارومیه با دمای ۳- درجه سانتیگراد، سردترین مراکز استان کشور خواهند بود و طی امروز و فردا (۲ و ۳ بهمن‌ماه) بندرعباس با دمای ۱۷ و ۲۰ گرمترین مرکز استان است.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا درجه سانتیگراد پیش بینی بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه عصر امروز آسمان نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: حداکثر سرعت باد را برای عصر ۵۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک پیش بینی میکنیم.

وی افزود: حداقل دمای امروز ۱۳ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا تا ۳۳ درجه سانتیگراد گرم شود.

قاضی با بیان اینکه برای فردا نیز پیش بینی آسمان ابری و نیمه ابری همراه با وزش باد و گردو خاک را داریم گفت: انتظار داریم دمای فردا حداقل به ۱۵ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۳۳ درجه سانتیگراد برسد.

وی با بیانی اینکه احتمالا حداکثر دما در روز پنجشنبه با کاهش ۵ درجه‌ای به ۲۸ درجه سانتیگراد برسد گفت: احتمالا پنج شنبه شب شاهد رگبار‌های پراکنده در سطح استان باشیم.

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت