Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@18:28:02 GMT

اگر اسکوچیچ بگوید؛ چشم!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۵۸۲۰

اگر اسکوچیچ بگوید؛ چشم!

سازمان لیگ روز پنجشنبه زمان جدید دیدار تیم‌های استقلال و هوادار را اعلام کرد و مقرر شد دو تیم روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف یکدیگر بروند اما پنجشنبه شب بود که حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد این دیدار باید در زمان دیگری برگزار شود چون سرمربی تیم ملی باید از تمام نفرات خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اظهار نظر دراگان اسکوچیچ در برنامه ورزش و مردم ضمن گلایه از برگزاری این دیدار یک روز قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق مدعی شد با این شرایط بازیکنی از استقلال به تیم ملی دعوت نمی‌شود چون ممکن است کرونا اردوی تیم ملی را تحت تاثیر قرار بدهد.

در ادامه استقلالی‌ها به این موضوع اعتراض کرده و مدعی شدند اگر کرونا برای تیم ملی خطرناک است پس چگونه این تیم باید روز چهارشنبه به مصاف هوادار برود چون اگر بازیکنی از این تیم به بهبودی کامل نرسیده باشد برای اعضای تیم هوادار هم خطرناک خواهد بود.

 بعد از این اظهارات با سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تماس گرفتیم و از وی درباره اینکه ایا احتمال دارد زمان دیدار استقلال و هواد ار تغییر کند سوال کرد که وی پاسخ داد: مگر ما اعلام کردیم بازی تغییر می‌کند یا آن را کنسل کردیم؟

وی در خصوص اینکه در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد اگر اسکوچیچ دستور جدیدی ندهد بازی در موعد مقرر برگزار می‌شود گفت: الان هم شرایط همین است و از روز گذشته حرف ما عوض نشده است. من دیروز هم گفتم اگر اسکوچیچ بگوید چشم!

مهدی در خصوص اینکه استقلالی ها به برگزاری مسابقه در روز چهارشنبه اعتراض دارند اما قصد دارند تمرینات خود را از امروز آغاز کنند، گفت: من نمی‌دانم استقلال به کجا اعتراض کرده، اگر آنها کتبی اعتراض کنند پاسخ می‌دهم. من نمی‌توانم در رسانه جواب بدهم اگر آنها خطابشان به من است که کتبا اعلام کنند تا پاسخ بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که با این صحبت‌ها قطعا زمان دیدار استقلال و هوادار تغییر نمی‌کند گفت: بله. 

بیشتر بخوانید: زنان یک گام دیگر به سکوهای آزادی نزدیک شدند اسکوچیچ حق دارد استقلالی‌ها را دعوت نکند دیدار لیونل مسی با شوماخر/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال سازمان لیگ برتر لیگ برتر بیست و یکم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیگر خبرها

  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر