Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکشنبه سوم بهمن کار خود را آغاز می‌کند و مخاطبان کتاب می‌توانند آثار مورد نظرشان را با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنند.

انتشارات کتاب مدرسه هم از جمله ناشران حاضر در این رویداد ادبی است که آثارش را در حوزه‌های مختلف داستان، رمان، شعر، کتاب‌های نقد و نظریه، قرآن و معارف اسلامی، علوم‌و‌فناوری، ریاضیات، تاریخ ایران و جهان، زندگی‌نامه دانشمندان- فرماندهان دوران دفاع مقدس – مشاهیر و هنرمندان، کتاب‌های مرجع، دایره‌المعارف و فرهنگ‌های کاربردی در این رویداد ادبی عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشارات مدرسه کتاب‌های منتشرشده اش را از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران بارگذاری کرده است. پست به صورت رایگان کتاب‌های این انتشاراتی را برای مخاطبانشان ارسال می‌کنند و امکان خرید ۲۴ ساعته به صورت برخط برای مخاطبان کتاب فراهم است.

انتشارات مدرسه در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب هدایایی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به ارسال کتاب با امضای مولف، اهدای کتاب هدیه در خرید‌های بالای ۳۰۰ هزار تومان، ارائه بن عیدانه خرید از فروشگاه اینترنتی این انتشاراتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب انتشارات مدرسه نمایشگاه مجازی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب