Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از کشف و ضبط بیش از ۸ میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کاشان  ، سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف بیش از هشت میلیارد ریال محصولات آرایشی قاچاق و تقلبی در کاشان خبر داد و اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اقتصادی اطلاعاتی موفق شدند گروهی از افراد سودجو در عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را در سطح شهر کاشان شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در بازرسی از واحدهای صنفی افزود: ماموران با همراهی کارشناسان معاون معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در بازرسی از پنج واحد صنفی بیش از دو هزار قلم انواع محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات برابر نظر کارشناسان بالغ بر هشت میلیارد و 220میلیون ریال است، ابراز داشت: خرید و مصرف کالای قاچاق علاوه بر تهدیدی برای سلامت افراد جامعه، باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی موجب رشد تجمل‌گرایی ، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انسداد 10 صفحه غیرمجاز در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت: مدیران این 10 صفحه در شهرستان کاشان با مجموع 70هزار دنبال‌کننده اقدام به قبح‌زدایی و ترویج سبک زندگی غربی می‌کردند که توسط ماموران شناسایی شدند

78هزار لیتر‌ سوخت قاچاق در جزیره قشم کشف شد12 قاچاقچی در غرب استان تهران دستگیر شدند11 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان فارس کشف شد

بساطی با بیان اینکه مدیران این صفحات مجازی احضار و تفهیم اتهام شدند، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در مواجهه با هر‌گونه موارد مشکوک در فضای سایبر مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرایشی و بهداشتی قاچاق میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد