Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد بیماران ابتلا به کرونا در استان این هفته نسبت به هفته قبل ۱۶ درصد افزایش یافته و بیشتر آنها از نوع اومیکرون است. - اخبار استانها -

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهراز افزایش مراجعه کنندگان بیماران کرونایی خبر داد و اظهار داشت: تعداد بستری‌های بخش کرونایی بیمارستان‌ها رو به افزایش است که ضرورت دارد برای کنترل سویه جدید اومیکرون مردم حتما نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر تعداد موارد مراجعه سرپایی بیماران مشکوک به کرونا را رو به افزایش دانست و بیان کرد: هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل آن تعداد مراجعه کنندگان چند برابر و بستری‌های بخش کرونایی مراکز درمانی استان بوشهر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه اومیکرون به چرخش درآمده است گفت:  تعداد بیماران ابتلا به کرونا در استان این هفته نسبت به هفته قبل 16 درصد افزایش یافته و بیشتر آنها از نوع اومیکرون است.

وی نسبت به خطر شیوع اومیکرون هشدار داد و بر پوشش فراگیر واکسیناسیون و تزریق نوبت سوم واکسن کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد.

شناسایی 1533 بیمار مبتلا به اومیکرون در کشور/ احتمال بروز پیک جدید کرونا تا 2 هفته دیگرافزایش 20 درصدی مراجعات سرپایی کرونایی/ احتمال وقوع موج جدید با اومیکرون3 بیمار مبتلا به اومیکرون در کشور فوت کردند

کشمیری مجموعه بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌ها را حدود 50 نفر دانست و بیان کرد: تعداد بیماران بستری بخش کرونایی استان به حدود 20 نفر رسیده بود که با افزایش مبتلایان به حدود 50 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: هم اکنون برخی از بیماران بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت درمان قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه اینکه فوتی‌های ناشی از کرونا در استان در 4 هفته گذشته، صفر بوده خاطر نشان کرد: صفر شدن فوتی‌های کرونایی در 2 سال گذشته بی‌سابقه است ولی نباید سبب ساده‌انگاری شود.

وی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته با صفر شدن مجدد فوتی‌های مبتلا به کرونا، مجموع جان‌باختگان این بیماری در این استان در رقم 2 هزار و 35 نفر باقی ماند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخش کرونایی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • اروپایی‌ها چقدر برای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند؟
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند