Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@05:30:25 GMT

برق برخی روستاهای استان گلستان همچنان قطع است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۶۰۵۵

برق برخی روستاهای استان گلستان همچنان قطع است

گروه استان‌ها- مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: برق روستاهای دهنه محمدآبادکتول و روستای زیارت گرگان همچنان قطع است و پس از بازگشایی جاده‌ها، برق این روستاها نیز وصل خواهد شد. - اخبار استانها -

رسول حسام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، درباره آخرین روستاهای استان پی از بارش برف و کولاک دیروز اظهار داشت: برق روستاهای دهنه محمدآبادکتول و روستای زیارت گرگان همچنان قطع است و پس از بازگشایی جاده‌ها، برق این روستاها نیز وصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برق چند روستا در دهنه محمدآباد کتول و همچنین برق روستای زیارت همچنان قطع است.

راه ارتباطی 1153 روستای لرستان مسدود است؛ قطع برق 47 روستا بارش سنگین برف در استان اردبیل/ اخلال در تردد و رفت و آمدها/ قطع‌ "برق و گاز" مناطق روستایی + فیلم بازگشایی راه ارتباطی تمام روستاهای استان لرستان؛ برق 16 روستا تا ظهر امروز وصل می‌شود
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان عنوان کرد: ماشین‌آلات راهداری پس از بازگشایی محورهای اصلی برای بازگشایی محورهای روستایی اعزام شده‌اند و به محض بازگشایی این جاده‌ها نیروهای شرکت توزیع نیرو برای وصل برق به شبکه و تعمیرات مورد نیاز اقدام می‌کنند.

حسام گفت: در مناطقی که شبکه برق از میان درختان جنگلی و شاخه‌های درختان عبور کرده به علت بارش برف احتمال نوسان یا قطع برق وجود دارد.

براساس اعلام هواشناسی آسمان استان گلستان امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و مه آلود خوادهد بود.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همچنان قطع استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • روستای ساسنگ در استان گلستان
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی