Web Analytics Made Easy - Statcounter

این سامانه به مشتریان معاملات آنلاین کارگزاری فارابی این امکان را می‌دهد، به‌سادگی بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز درخواست وجه خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن مبلغ درخواستی‌شان را دریافت کنند.

پی‌فست(PayFast) استاندارد جدیدی در ارائه خدمات به مشتریان بازار سرمایه است که با هدف دسترسی سریع‌ به مانده‌حساب مشتریان در سامانه معاملاتی، از سوی کارگزاری فارابی راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مشتریانی که به هر دلیلی نمی‌خواهند در فرایند چند روزه دریافت وجه منتظر بمانند یا به‌طور اضطراری نیاز به دریافت مانده‌حساب‌شان نزد کارگزاری دارند، می‌توانند با استفاده از سامانه پی‌فست درخواست دریافت فوری وجه خود را ثبت کنند.

در حال حاضر متقاضیان استفاده از پی‌فست می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل با شماره 1561 (مرکز پشتیبانی و ارتباط با مشتریان کارگزاری فارابی) تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند.

کارشناسان این مرکز موارد قانونی از جمله شروط تسویه وجوه در بورس، دریافت اعتبار و… را بررسی کرده و در صورتی‌که منعی برای پرداخت وجود نداشته باشد، فرایند پرداخت فوری را به جریان می‌اندازند.

با استفاده از این سامانه فرایند پردازش درخواست مشتریان در هر ساعتی از شبانه‌روز در کمتر از دو ساعت انجام می‌شود. پس از پردازش درخواست در مرکز پشتیبانی و ارتباط با مشتریان، دستور پرداخت به سیستم بانکی ارسال می‌شود.

لازم به‌ذکر است از آنجایی که پرداخت‌های بین بانکی پس از ثبت درخواست از سوی کارگزاری، توسط بانک‌های عامل از طریق «پایا» و «ساتنا» انجام می‌شود، زمان تسویه تمام وجوه براساس سیکل‌های پرداخت پایا و ساتنا بانک مرکزی خواهد بود.

بر این اساس درخواست وجوهی که در روزهای غیرکاری ثبت شوند، در همان روز توسط کارگزاری فارابی پردازش شده و جهت پرداخت در نخستین سیکل‌ پرداختی بانک مرکزی ارجاع داده می‌شود.

نکته‌ای که متقاضیان استفاده از پی‌فست باید در نظر داشته باشند، سقف 50 میلیون تومانی در هر درخواست است. با توجه به اینکه انتقال وجوه در روزهای غیرکاری محدود به سیکل‌های پرداخت بانک‌های عامل است، کارگزاری فارابی طی هماهنگی با بانک سامان، امکان دریافت وجه حتی در روزهای تعطیل را هم برای مشتریانی که هم اکنون شماره حساب اعلامی‌شان به کارگزاری از شماره‌ حساب‌های بانک مذکور باشد، فراهم کرده است.

کارگزاری فارابی به‌زودی برای رفع محدودیت‌های ناشی از نقل و انتقال وجوه در سیستم ساتنا و پایا، بانک‌های بیشتری را به فهرست فعلی پی‌فست اضافه خواهد کرد تا فرایند پرداخت‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

گفتنی است خرداد ماه سال 1399 نیز کارگزاری فارابی برای نخستین بار در میان تمام کارگزاری‌های بورس کشورمان، توانست خدمت‌رسانی به مشتریان را 24/7 یا به‌عبارتی در تمام روزها و ساعات هفته ارائه کند. این مرکز - از زمان راه‌اندازی - با استفاده از فناوری‌های نوین نظیر هوش مصنوعی و ابزارهای الکترونیک توانسته یکی از پیشگامان این صنعت در بازار سرمایه باشد و هم‌اکنون نیز با راه‌اندازی سامانه پی‌فست، در راستای همان تعریف پاسخگویی 24 ساعته به مشتریان بازار سرمایه گام برمی‌دارد.

برای دریافت کد بورسی آنلاین می‌توانید در کمتر از ۵ دقیقه در کارگزاری فارابی ثبت‌نام کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه کارگزاری فارابی بازار سرمایه دریافت کد بورسی رپرتاژ آگهی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه کارگزاری فارابی بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه ستاد جوانی و جمعیت این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرا و پیگیری تعهدات دولت در بخش جوانی جمعیت از جمله وام‌های ازدواج، فرزند‌آوری، ودیعه مسکن و واگذاری زمین و تامین مسکن جوانان اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین مقابله با تخلفات حوزه تسهیلات و خریدوفروش وام‌های جوانی جمعیت که باعث شده دست جامعه هدف از این تسهیلات کوتاه بماند هم باید مورد توجه و راستی آزمایی قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه موضوع جوانی جمعیت طی یک دهه اخیر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، اضافه کرد: فقدان فرهنگ‌سازی و اقناع جامعه به فرزندآوری و آسیب‌های خانواده تک فرزندی باید از طریق افکار عمومی و اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اقدامات بخش مسکن نیز بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستا‌های حاشیه مهاباد همراه با وام ۳۵۰ میلیون تومانی آماده واگذاری یه متقاضی مسکن است.

وی اقدامات دولت در بخش واگذاری زمین به متقاضیان را در سطح شهرستان قابل توجه دانست و گفت: با تخصیص زمین به طرح‌های نهضت ملی در سطح شهر و روستا طی چند سال آینده گرانی کرایه و اجاره مسکن فروکش خواهد کرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران بانک‌های عامل شهرستان گزارش و عملکرد خود را در بحث پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت ارائه کردند.

مهاباد با جمعیت ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان