Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجان قندی تهیه کننده و مجری برنامه «سپیدجامگان آسمانی» درباره این برنامه رادیویی به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می‌شود. این برنامه با هدف معرفی شهدای جامعه پزشکی از سال ۹۲ در شبکه سلامت فعالیت خود را آغاز کرده و ۸ سال است که هر جمعه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سابقه حضور خود در این برنامه عنوان کرد: در ابتدا به عنوان گزارشگر در این برنامه حضور داشتم و مرحوم ارکانی تهیه‌کننده این برنامه بودند که سال ۹۵ فوت کردند و از این سال، تهیه کنندگی را نیز برعهده گرفتم.

این تهیه کننده درباره رویکرد برنامه «سیپدجامگان آسمانی» توضیح داد: در این سال‌ها تلاش کردیم شهدای جامعه پزشکی را معرفی کنیم؛ در این راه به معرفی پزشکانی پرداختیم که در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بودند. پزشکان بسیاری در خطوط مقدم همراه رزمندگان، خودشان را به مجروحان می‌رساندند و امدادرسانی می‌کردند.

وی اضافه کرد: همچنین پرستاران و پزشکان و امدادگران هلال احمر در این برنامه معرفی شده‌اند و عزیزانی بوده‌اند که شاید به عنوان امدادگر در خط مقدم بودند و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمت پزشکی به رزمنده‌ها می‌دادند و در این راه به شهادت رسیدند.

این تهیه‌کننده رادیو یادآور شد: معرفی شهدای جامعه پزشکی از رسالت‌های شبکه سلامت است؛ دیگر رسانه‌ها به معرفی شهدای دیگر می‌پردازند و در شبکه سلامت تلاش کردیم دین خود را به نوعی به شهدای پزشکی ادا کنیم چرا که شهدای جامعه پزشکی گمنام هستند و کمتر از این شهدا نام برده می‌شود.

قندی تصریح کرد: این شهدا علی رغم تحصیلات، همراه رزمندگان در خطوط مقدم همراهی می‌کردند و نقش آنان در هشت سال بی‌بدیل بوده و باید با خدمات شهدای سلامت بیش از پیش آشنا شویم. در این برنامه همچنین به شهدایی اشاره داریم که در دوران اسارت به شهادت رسیدند. دکتر هادی بیگدلی و دکتر علی خالقی از جمله این شهیدان هستند. این دو شهید در روزهای ابتدایی جنگ به مناطق جنگی اعزام شدند و به اسارت نیروهای بعثی درآمدند و بهترین روزهای زندگی را در زندان‌ها گذراندند و در دوران اسارت زیر شکنجه‌ها، به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به شهادت کادر سلامت در دوران مقابله با کرونا در دو سال اخیر به تغییر رویکرد برنامه «سپیدجامگان آسمانی» پرداخت و گفت: با آغاز کرونا و فداکاری جامعه پزشکی و خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس، رویکرد را تغییر دادیم و تلاش بر این بوده تا مدافعان سلامتی را که در راه دفاع از سلامت مردم، ایثار و جان فشانی کردند معرفی کنیم. یکسال و نیم است که مدافعان سلامت شهید را در رسته‌های مختلف پزشکی معرفی می‌کنیم؛ حتی نیروهای خدماتی یا راننده‌های آمبولانس و امدادگران شهید در این برنامه معرفی می‌شوند و با اعضای خانواده و همکاران این شهیدان برای پی بردن به ویژگی‌های اخلاقی آنان گفتگو می‌کنیم.

کد خبر 5405882 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی رادیو سلامت رادیو چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه هنرمندان تئاتر چهلمین جشنواره تئاتر فجر روسیه سریال ایرانی برنامه تلویزیونی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همسایه شمالی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی شهدای جامعه پزشکی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری قدیمی از یک دیدار دوستانه عادل فردوسی پور، علی انصاریان و مهرداد میناوند با حضور مهدی امیرآبادی را در پشت‌صحنه برنامه ۹۰ می بینید.

کد خبر 847537 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کرونا ویژه ورزشی علی انصاریان مهرداد میناوند عادل فردوسی‌پور فوتبال ورزش چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله