Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علی سنجربگی افزود: هزار و ۵۴۸ نفر را نیرو‌های امدادگر ما اسکان موقت دادند و بین این افراد هزار و ۲۹۱ تخته پتو، هزار و ۳۰ قوطی انواع کنسرو، ۱۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۲ هزار و ۶۳۰ قرص نان و بسته‌های آب معدنی و بیسکویت را توزیع کردند.

چهار محور ارتباطی همدان – سنندج، همدان – ملایر و گردنه اسدآباد و نهاوند - نورآباد روز پنج شنبه تا جمعه به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می‌گوید: بیشتر امداد رسانی‌ها مربوط به جاده همدان به ملایر، گردنه زاغه، ملایر به تویسرکان، ملایر به اراک، گردنه اسدآباد، همدان به سنندج، گردنه همه کسی، پایگاه امداد جاده‌ای آوج، همدان به بیجار، همدان به گل تپه، نهاوند به نورآباد، همدان به کنگاور، پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان و همدان به قزوین انجام شد.

برای نجات مردم گرفتار شده در برف و کولاک یگان ارتش با  نفربر‌های زرهی تیپ ۳۱۶  برای امداد رسانی به خودر‌وهای گرفتار در برف گردنه اسدآباد، حاضر شدند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف و کولاک جمعیت هلال احمر استان همدان در راه مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر