Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان چرداول اظهار داشت: نهاد نماز جمعه از رویش های انقلاب اسلامی بوده و مردم در سنگر نماز جمعه از مواهب آن بهره مند می شوند، غفلت از حضور در نماز جمعه ضررهای زیادی دارد.

وی اضافه کرد: مردم باید حضور مستمر در نماز جمعه را بر خود فرض بدانند ، پرکردن صفوف نماز جمعه و حضور در مراسمات مذهبی و دینی بدون شک آثار و برکات بزرگ دنیوی و اخروی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام تاکید کرد: بالاترین آسیب در جامعه کاهش مشارکت مردم در نماز جمعه و غفلت مردم از ارتباط با خداوند است ، جایگاه نماز جمعه بسیار ارزشمند است و امام جمعه نقش پدری و فرماندهی فرهنگی دارد.

حجت الاسلام کریمی تبار با ذکر این نکته که امامان جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی هستند، یادآور شد: در شرایط فعلی و تهاجم فرهنگی نیاز است شخصی در راس فرمانده قرارگاه فرهنگی و هماهنگی کارهای فرهنگی، دینی و مذهبی قرار گیرد.

وی یادآور شد: امام جمعه زبان گویای مردم است و اگر مشکلات مردم مورد اغفال قرار گیرد در این حالت نقش امامان جمعه پررنگ و تاثیرگذار است و نفوذ کلام امام جمعه منوط به صفوف منظم و منسجم نمازگزاران است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: برخی از مسوولان نیاز به هشدار و تذکر دارند و باید تلنگری به آنها زده شود که بفهمند در چه جایگاهی قرار داشته و در برابر خون شهیدان، انقلاب و مردم باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: امام جمعه سابق چرداول شخصیتی علمی و از مدرسان حوزه بودند که در طول ۱۲ سال امامت جمعه همواره مصلح و رفع کننده بسیاری از مشکلات مردم به شمار می رفتند.

وی تاکید کرد: حجت الاسلام احمد امرایی در این مدت ۱۴ پروژه عمرانی در بخش فرهنگی و مذهبی در چرداول به سرانجام رسانده اند که یک کار بزرگ و بی بدیل است.

امام جمعه ایلام با تقدیر از زحمات امام جمعه سابق چرداول، امام جمعه جدید را شخصیتی علمی و حافظ کل قرآن توصیف کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام قنبریگی دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و تربیت کننده شاگردان علمی و حوزوی بوده و در حوزه محیط زیست خدمات ارزشمندی انجام داده اند.

فرماندار چرداول نیز در این آیین گفت: امام جمعه جدید چرداول از روحانیون خوشنام کشوری است و ایشان حافظ قرآن هستند و بطور قطع حضور ایشان منشا خیر و خدمات ارزشمند برای این دیار خواهد بود و شورای تامین و اداری و مجموعه دولت آمادگی کامل و همراهی را با ایشان دارد.

سعیدرضا کریمیان افزود: حجت الاسلام امرایی امام جمعه سابق در طول ۱۲ سال خدمت خاطرات شیرینی را برای مردم خلق کرد و پیشگیری از حوادث، رفع مشکلات مردم، خدمات گسترده و بویژه فرهنگی، ایجاد صلح و سازش، و نداشتن هیچ گونه حاشیه ای از خصایص ایشان بوده است.

در پایان حجت الاسلام محمدجواد قنبربیگی بعنوان امام جمعه چرداول معرفی و از زحمات ۱۲ ساله حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه سابق تقدیر شد

برچسب‌ها استان ایلام چرداول الله نور کریمی تبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام چرداول الله نور کریمی تبار استان ایلام چرداول الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام امام جمعه سابق حجت الاسلام کریمی تبار نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد