Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@08:42:58 GMT

آرسنال در اندیشه تمدید قرارداد با میکل آرتتا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۰۲۳

آرسنال از عملکرد میکل آرتتا راضی است و می خواهد پیشنهاد قرارداد جدیدی به او بدهند

نتایج اخیر آرسنال نشان می دهد که اعتماد به میکل آرتتا بالاخره جواب داده است. اما همزمان با پیشرفت آرتتا در آرسنال، منچستر سیتی ممکن است او را به عنوان جایگزینی برای پپ گواردیولا ببیند و این نگرانی هایی را در دل سران توپچی ها ایجاد کرده است که امکان دارد مربی خود را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، آرسنال قصد دارد تا قبل از پایان فصل قرارداد جدیدی را به میکل آرتتا پیشنهاد دهد تا از ورود او به 12 ماه پایانی قراردادش جلوگیری کنند. قرارداد فعلی آرتتا که در تابستان 2023 به پایان می رسد با جدایی پپ گواردیولا از منچستر سیتی مصادف است. ادامه پیشرفت آرتتا در آرسنال می تواند او را تبدیل به یکی از گزینه های بالقوه جایگزینی پپ در سیتی کند و این نگرانی هایی را برای توپچی ها ایجاد کرده است. سران باشگاه از زمانی که آرتتا جایگزین اونای امری شده است، از عملکرد او راضی بودند هر چند آرسنال در هر 2 فصل تحت هدایت میکل آرتتا در لیگ هشتم شد، اما آن ها مطمئن هستند که باشگاه زیر نظر آرتتا گام های بزرگی رو به جلو بر خواهد داشت، زیرا که آرتتا در حال ساخت تیمش رو حول محور ساکا و اسمیت رو است و ستاره های قدیمی و پر درآمدی را مانند اوبامیانگ را کنار می زند. این مربی 39 ساله نیز از حضور در آرسنال حوشحال است و از مذاکرات برای تمدید قرارداد استقبال خواهد کرد. در صورت تمدید قرارداد آرتتا با آرسنال، حقوق 5 میلیون پوندی او افزایش پیدا خواهد کرد. آرسنال به دنبال این است که آرتتا را برای 2 سال دیگر در باشگاه حفظ کند.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم