Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - شهردار شهرکرد گفت: احداث مجموعه چندمنظوره گردشگری ـ فرهنگی و خدماتی در ورودی شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشهرکرد، به منظور جذب سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های عمرانی، گردشگری، خدماتی و... نشست شهردار و معاونین شهرداری شهرکرد، هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل صنعت معدن و تجارت، مدیرکل منابع طبیعی استان و حمیدرضا انصاری مشاور ویژه وزیر کشور با سرمایه‌گذار خارجی در استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدتقی جاپلقی، شهردار شهرکرد در این نشست اظهارداشت: برای توسعه شهر شهرکرد برنامه‌هایی که تدوین می‌شود باید کارشناسی و با اهداف علمی باشد.

وی با تاکید بر اینکه ورودی‌ها در زیبایی شهر تاثیر بسیار بالایی دارند، بیان کرد: در حوزه گردشگری نمی توان به بخشی از شهر توجه داشت و سایر نقاط شهر را نادیده گرفت و خدماتی در آن مناطق انجام نداد، به همین دلیل باید در کل شهر توجه لازم برای زیباسازی سیما و منظر شهری انجام شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: احداث مجموعه چندمنظوره گردشگری ـ فرهنگی و خدماتی در ورودی شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری است که قصد داریم از آن به عنوان منبع درآمد پایدار بهره بگیریم.

جاپلقی خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که در سرمایه‌گذاری به آن پایبند هستم توسعه متوازن است و دنبال این هستیم که حتما به گونه‌ای عمل کنیم که تمام مناطق شهرکرد از یک سطح اجتماعی بالایی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه برای ورود سرمایه‌گذار باید شرایط مساعد، بسته‌ها آماده و ساعت‌ها با سرمایه‌گذار صحبت و مذاکره کرد تا ببینیم سرمایه‌گذار چطور می‌خواهد کار کند، گفت: پروژه‌هایی که در حال حاضر در دستور کار قرار داده‌ایم در حال ریل‌گذاری هستیم و در اسرع وقت باید تکمیل شوند.

شهردار شهرکرد: ارتباط میان مردم و شهرداری باید هوشمندانه و در بهترین حالت صورت گیردشهردار شهرکرد: نصب دوربین در پارکینگ‌های شهر ضروری استزیرساخت‌های لازم برای انتقال دام از محله‌های مسکونی غرب شهرکرد ایجاد شود

شهردار شهرکرد با اشاره به اهمیت و لزوم انتقال پساب و استفاده از آن در حفظ و نگهداری فضای سبز ادامه داد: مطالعات انتقال شبکه فاضلاب شهری به شهرکرد با هدف بازگردانی پساب در آبیاری فضای سبز با توجه به مشکلات کم‌آبی در حال انجام است و زیرساخت‌‎های آن جهت اجرا درحال بررسی و تامین اعتبار است.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار شهرکرد سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود

فرماندار تیران و کرون گفت: امسال با توجه به شعار سال، مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا به سمت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و جلب سرمایه‌ها هدایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا بعدازظهر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی تیران و کرون اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستاها در تحقق شعارهای سال نقش مهمی دارند و بر این اساس لازم است مصوبات و طرح های پیشنهادی خود را بر این اساس پیش‌بینی و طراحی کنند.

وی افزود: در شعار امسال که معطوف به ایجاد مشارکت مردم برای جهش تولید است، زمینه‌سازی برای جذب سرمایه گذار از اهمیت خاصی برخوردار است و باید مصوبات و طرح های پیشنهادی شوراها چنین سمت و سویی داشته باشد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: شوراهای شهر با انجام فراخوان و ایجاد طرح مناسب زمینه مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران را فراهم کنند و اینگوه علاوه بر تحقق شعار سال در منطقه خود، به شکوفایی شهر و یا روستاها نیز کمک کرده‌اند.

محمدی‌کیا اضافه کرد: تعامل با مدیریت شهری و روستایی برای اجرای مصوبات مهم بوده و باید هم‌افزایی محلی با دستگاه‌های اجرایی نیز صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه طرح و پیشنهاد برنامه نیاز به دانش‌افزایی و مشورت با صاحبان اندیشه و متخصصان است، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی روستاها و شهرها در پیگیری امور با نظر مشورتی مردم فعالیت دارند؛ افزایش دانش و آگاهی منتخبین مردم در شوراهای اسلامی برای پیگیری قوی‌تر امور، نیاز است.

محمدی‌کیا همچنین به تجربه‌نگاری اعضای شوراهای اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: اعضای شورای اسلامی علاوه بر تهیه گزارشی فرصت‌ها و مشکلات را بررسی و برای دوره‌های آینده ثبت کنند چرا که این تجربه نگاری امکان رفع مشکلات و آینده‌نگری را فراهم می‌کند تا به‌واسطه همین تجارب، اشتباهات تکرار نشود.

فرماندار تیران و کرون شناخت نقش شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برای مردم را مهم دانست و تصریح کرد: بعضی از مطالبات مردمی در اختیار شورای اسلامی نیست و باید در حوزه‌های دیگر پیگیری شود اما این عدم اطلاع باعث افزایش مراجعات شده است.

کد خبر 749178

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد