Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:14:27 GMT

آغاز ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۷۱۲۱

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  گنجی با اشاره به آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت: پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از اول بهمن ماه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نحوه ثبت نام توضیح داد: از اول بهمن ماه هر دانشگاهی که در پرتال صندوق رفاه شروع به ثبت نام کرد، وام دانشجویی هم برای آن دانشگاه‌ها فعال می‌شود.

رئیس صندوق رفاه گفت: به عنوان مثال دانشگاهی امکان دارد اول بهمن ماه در پرتال صندوق رفاه ثبت نام کند، بنابراین ثبت نام وام برای دانشجویان این دانشگاه از اول بهمن فعال می‌شود و امکان دارد دانشگاهی از سوم بهمن ثبت نام کند در این صورت ثبت نام وام برای دانشجویان آن دانشگاه از سوم بهمن آغاز می‌شود.

وی افزود: بنابراین دانشگاه‌ها تا ۱۵ بهمن برای ثبت نام فرصت دارند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: نحوه درخواست تقاضا به این صورت نیست که همه دانشجویان باهم بتوانند ثبت نام کنند، اول باید دانشگاه‌ها ثبت نام کنند تا پرتال صندوق رفاه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشگاه‌های مذکور بازگشایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۴ درصد از درخواست‌های وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پرداخت شده است و مابقی نیز پرداخت خواهد شد.

برچسب ها: ثبت نام ، وام دانشجویی ، نیمسال ، دانشجویان ، صندوق رفاه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دانشجویان صندوق رفاه ثبت نام وام های دانشجویی وام های دانشجویی نیمسال دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ صندوق رفاه دانشگاه ها اول بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • در آمریکا چه خبر است؟