Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مسابقات shoot out سی دی ماه لغایت ۳ بهمن در شهر لستر انگلستان برگزار می شود. حسین وفایی نماینده ارزنده اسنوکر کشورمان در این مسابقات حضور دارد. ورزشکاران در هر مسابقه ۱۰ دقیقه فرصت دارند تا بیشترین امتیاز را کسب کنند.

حسین وفایی جمعه شب در نخستین دیدار خود در این رقابت ها موفق شد در کمتر از ۱۰ دقیقه امتیاز ۱۲۳ را در مقابل پیتر دولین انگلستانی به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفایی با این پیروزی به دور بعدی مسابقات راه پیدا کرد و علاوه بر آن موفق شد رکورد تاریخی ۱۲۳ امتیاز در کمترین زمان ممکن را در تاریخ این مسابقات به ثبت برساند.

گزارشگر و حاضرین در سالن با عملکرد درخشان وفایی به وجد آمدند و تشویق بی سابقه ای را شب گذشته در سالن مسابقات شاهد بودیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین وفایی حسین وفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در نهایت با برد نساجی به پایان رسید.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی بازی منصور باقری با یک شوت پرقدرت توانست دروازه تیم میزبان را باز کند. در دقیقه ۳۷ امیرحسین سام دلیری با یک ضربه سر توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا خیال هواداران نساجی در نیمه اول راحت شود و نیمه اول به سود میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم موقعیت جدی روی دروازه‌ تیم‌ها ایجاد نشد و در نهایت ۹۰ دقیقه تلاش، بازی به سود شاگردان ساکت الهامی به اتمام رسید.

ذوب‌آهن با این شکست ۳۳ امتیازی شد و در رده هشتم ایستاد و نساجی با این برد ۲۲ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی ذوب آهن:

پارسا جعفری، حسین رنگرز، محمد قریشی، کمال کامیابی‌نیا، سعید کریمی، ارشیا سرشوق، محسن آذرباد، علی مصلح، حسین اسلامی و فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب نساجی مازندران :

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سعید آقایی - منصور باقری - سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمد عباس‌زاده

سرمربی: ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد